Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor mobil abonnement, er ikke bare et vanlig abonnement med bare ringe tid,sms og datapakke. Men masse andre kjekke tjenester som jeg har fått inkludert blant annet sky-lagring, se hvem og masse annet!
Jeg skifter abonnement slutten av dette året. Fortsatt fakturer dere meg for januar. Hva gjør dere med det?
Jeg har forsøkt å få hjelp til å fikse fibernettet hjemme i flere uker, uten at noen av de utallige kundebehandlerne jeg har snakket med har klart å hjelpe meg. Jeg blir satt over, får ulike beskjeder alt ettersom hvem jeg snakker med. Ingenting blir logget, så jeg må begynne å forklare samme sak hver gang jeg må ringe på nytt fordi det blir brutt eller jeg blir satt videre til eksterne samarbeidspartnere. Utrolig at en bedrift som Telenor ikke har rutiner på ting. Nå bytter jeg leverandør rett og slett. Dette orker jeg ikke å bruke mer tid på.
Jeg flyttet til Fjordkraft Mobil i Juni/Juli. men får fortsatt fakturaer fra Telenor Mobil' Vennligst send meg keditnotaer for det som er betalt. Ytterligere fakturaer betales ikke.
har ikke noe og klage på god dekning Har bare bra omtale
Får ikke bedre mobil abonement enn det telenor tilbyr. Veldig fornøyd, jeg har utmerket dekning uansett hvor jeg befinner meg, og rask nettverkshastighet. Angrer på at jeg valgte mobilt bredbånd fra ice når jeg kunne fått bedre fra telenor. Skulle ønske jeg kunne byttet nå, men er nødt til å vente 6 mnd til pga bindingstid «sukk»
De sier at det er en pris. Men mye med små skrift . Vi har bedt om et tilbud ,men det blir ofte ca. 1500 i bare abonnement i mnd. Dyrt synes jeg