Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker kontant kort .og det må være ordn et så æ har bare å bruke det med en gang
Telenor satt plutselig opp prisen med over 33% uten min samtykke og viten om forandringen på avtalen. De er dyre nok fra før av. Blir vel å gjøre om til kontantkort. Da har jeg bedre kontroll på haiene.
Telenor er ikke bare markedets dyreste mobilleverandør, men abonnementet blir med jevnlige mellomrom dyrere og dyrere. De sletter gamle abonnementer og dytter abonnentene over i stadig dyrere løsninger. Tilleggstjenester blir også dyrere. De forsvarer prisen med tilleggstjenester som ingen trenger, og som de henter kostnadsfritt fra andre leverandører som har brukt tid og penger på å lage løsninger som var ment å tjene samfunnet, ikke for at en norsk mobilleverandør skal bruke dem i markedsføringen. Bruker du fortsatt Telenor er du like dum som jeg har vært frem til nå.
Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky
Helt umulig å nå. Blir videreførst 3 ganger med 15 minutters ventetid mellom hver telefon også brudt på siste telefon. Høres ut som telefonen ble tatt for så lagt på med engang. Helt uvirkelig irriterende. Dette er den vanskeligste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.
Ringte kundeservice, men tok så lang tid. Gikk heller innom Telenorbutikken i Kongsberg, utrolig god og rask hjelp, De fikset problemet på stedet. Kommer definitivt til å gå hit neste gang jeg trenger hjelp eller skal kjøpe noe!!
Dekningen er bedre enn de andre i mitt område, men det er kostbart i forhold til hva andre selskap tilbyr. Setter ikke pris på at de lanserer nye egne abonnement som er billigere, samtidig som jeg sitter igjen å betaler mer enn hva jeg trenger på et "gammelt" abonnement. De endret navnet på 8gb abonnementet sitt, og jeg betalte uvitende 30 kr ekstra gud vet hvor lenge.