Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt umulig å nå. Blir videreførst 3 ganger med 15 minutters ventetid mellom hver telefon også brudt på siste telefon. Høres ut som telefonen ble tatt for så lagt på med engang. Helt uvirkelig irriterende. Dette er den vanskeligste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.
Ringte kundeservice, men tok så lang tid. Gikk heller innom Telenorbutikken i Kongsberg, utrolig god og rask hjelp, De fikset problemet på stedet. Kommer definitivt til å gå hit neste gang jeg trenger hjelp eller skal kjøpe noe!!
Dekningen er bedre enn de andre i mitt område, men det er kostbart i forhold til hva andre selskap tilbyr. Setter ikke pris på at de lanserer nye egne abonnement som er billigere, samtidig som jeg sitter igjen å betaler mer enn hva jeg trenger på et "gammelt" abonnement. De endret navnet på 8gb abonnementet sitt, og jeg betalte uvitende 30 kr ekstra gud vet hvor lenge.
Anbefaler Telenor! Som regel så er det kun missfornøyde kunder som klikker inn på denne siden, siden de som er fornøyd ikke søker etter slike sider. Ingen av de andre selskapene kan nå de til knærne!! De som klager på farten, har mest sannsynlig ikke helt optimal Telenor, eller router hjemme.
Her må du Passe ekstra godt, for det er veldig lett for å bli belasta ekstra, skjedde med meg som har firma og da snakker vi ikke om små beløp, men 7000-8000kr på under 6 måneder, etter kjøp av swap avtale fra Telenor. Så hadde lagt til masse ekstra som jeg aldri har bedt om. De har ordnet opp, men det etter mange mange purringer pr Mail og telefon gjennom mange måneder. Anbefaler virkelig ikke Telenor!
Bra dekning, god kundeservice, men dyrt. Jeg har 3 abb med fri data. Kunne spart 10 000 i året på å bytte leverandør. Men da har jeg ikke like god dekning. Irriterende!
Jeg har ubeskrivelig dårlig opplevelse av Telenor sin kundebehandling. De belaster ekstra beløp på faktura og trikser mye ifm fakturering og når du tar kontakt med Kundeservice (den eneste muligheten til å ringe dem) får du ulike informasjon fra forskjellige kundebehandlere på samme spørsmål. En kundetjeneste er å kunne hjelpe kunde til å løse utfordring/spørsmål men de i Telenor lager problem etter problem og du taper mye penger og tid å få løe på det du lurer på. Derfor må jeg tenke på å bytte til et annet selskap.