Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask til å sende faktura, mindre hast når kunden har problemer, passer vel best i Usbekistans kultur.
Ringer kundeservice for å høre om utbygging for bedre dekning og får beskjed om å bytte selskap, Er det god service ?
Det har ikke vært noen problemer med min bruk av tjenester fra Telenor.
God kundeservice, bra oppfølging ved feil. Svarer på FB på problem kundene har. Best dekning i Norge!
men kan bli bedre der det ennå ikke er dekning. For de bebodde stedene finnes ennå.
Elendig dekning på mobil og mobilt bredbånd. Ved spørsmål møter en hyggelige 1-linje som sier de skal viderebringe mitt problem med dårlig dekning, men ingen tilbakemeldinger, purrer på, igjen er det nesten overhyggelige personer med dårlig kompetanse på området., denne gang svar, (som du ikke kan svare på) om at det dessverre er dårlig dekning der jeg bor, (noe jeg vet) og som ikke var i mitt spørsmål. 1-linje gir også tips om antenne, innstillinger etc som (ved senere sjekk) viser seg ikke å stemme med det som skulle være riktige innstillinger. Telenor, skjerp dere. Gikk forøvrig over til Hello pga behandlingen.