Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen angrerett i fysisk butikk, elendig. Ingen forståelse. Dement mor kjøpte telefon til 92 år mann som ikke behersker moderne touch telefoner. Får ikke bytte!
Helt topp service i butikkene deres. Det er viktigere enn prisen for min del.
400% økning i mobilregningen i 2023 uten at jeg har forandret abonnement. Har begynt å ta betalt 179kr pr email også, "fordi det koster så mye å oppdatere/vedlikeholde", neppe mer enn 30 øre pr klient i totalen er nok mer riktig! Til tross for Gratis GB data, pluss overskytende, presterte de å legge på 800-900 kr for data når de la om fra 5gb mnd til 8gb (2mnd)!
Hei! Vi har over sommeren gjort en del endringer i våre porteføljer og flyttet kunder med eldre abonnement over til nye løsniger - med varsel tidligere i vår og sommer. Man blir da satt over til et tilsvarende abonnement det man har i dag, hvor noen går noe ned i pris mens andre går noe opp. Den største prisdifferensen for det "verste" tilfellet er 120,- ekstra. Man blir varslet i forkant og kan fritt endre til det abonnementet som passer deg best innholds- og prismessig. Første faktura etter abonnementsendring vil alltid være litt større enn ellers fordi man betaler for to måneder på forskudd og er altså ikke din nye månedspris. Her må du se på datoperioden du faktisk betaler for. Prisen for èn Epostadresse ligger på 39,-, ikke 179,-.
Telenor er på vei ned, aldri opplevd mindre seriøs kundeservice fra et så stort selskap. De sentrer deg rundt fra ansatt til ansatt uten at noen kan hjelpe. Jeg har oppleved dette både på bedrift side (hvor de avsluttet alle seksjonene i sameiet sine internettavtaler 3 ganger "ved en feil"), og på privaten hvor det samme har skjedd. Det er helt latterlig.
Telenor er bra og leverer et produkt som bare funker og funker. God dekning best dekning innendørs utendørs best kvalitet. Raskest hastighet og svært liten respons tid på 5g/4g. Hadde noe sim trøbbel og ble sperra hvor jeg da kunne ønske de brukte chat på support enn og vente lenge før man får svar. Man får selv ikke kontaktet dem og når dere har lenger svar tid i perioder kan det bli komplisert. Men ellers er jeg knall fornøyd med alt annet og trenger minimal konkakt med support i utgangspunktet fordi det funker og funker ellers. Hatt Telenor i 12 år og testa andre her og der. Kun hvert irritert 3 ganger som de har orndet opp i. Jeg vil og si at telenor faktisk er billigere for meg enn en rekke så kalte billig levandører som nykommeren av de store med eget nett. Og mange av de mindre. Så lenge ikke Telenor skrur opp prisene så forblir jeg kunde lenge.
Greie produkter og har det man trenger, men vet å ta seg betalt. det er rett og slett for dyrt å være kunde.
Prøvde å få tak i kundeservice lenge, ble kun satt på vent. trykket for å bli ringt opp igjen når det var noe ledige, uten at dette ble gjort. Sendte mail som aldri ble besvart. Kom igjennom to ganger på telefon, ble overført til noen andre - de ble enten ikke besvart eller satt på vent igjen. eller et svar at jeg måtte ringe kundeservice igjen litt senere.