Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor er på vei ned, aldri opplevd mindre seriøs kundeservice fra et så stort selskap. De sentrer deg rundt fra ansatt til ansatt uten at noen kan hjelpe. Jeg har oppleved dette både på bedrift side (hvor de avsluttet alle seksjonene i sameiet sine internettavtaler 3 ganger "ved en feil"), og på privaten hvor det samme har skjedd. Det er helt latterlig.
Telenor er bra og leverer et produkt som bare funker og funker. God dekning best dekning innendørs utendørs best kvalitet. Raskest hastighet og svært liten respons tid på 5g/4g. Hadde noe sim trøbbel og ble sperra hvor jeg da kunne ønske de brukte chat på support enn og vente lenge før man får svar. Man får selv ikke kontaktet dem og når dere har lenger svar tid i perioder kan det bli komplisert. Men ellers er jeg knall fornøyd med alt annet og trenger minimal konkakt med support i utgangspunktet fordi det funker og funker ellers. Hatt Telenor i 12 år og testa andre her og der. Kun hvert irritert 3 ganger som de har orndet opp i. Jeg vil og si at telenor faktisk er billigere for meg enn en rekke så kalte billig levandører som nykommeren av de store med eget nett. Og mange av de mindre. Så lenge ikke Telenor skrur opp prisene så forblir jeg kunde lenge.
Greie produkter og har det man trenger, men vet å ta seg betalt. det er rett og slett for dyrt å være kunde.
Prøvde å få tak i kundeservice lenge, ble kun satt på vent. trykket for å bli ringt opp igjen når det var noe ledige, uten at dette ble gjort. Sendte mail som aldri ble besvart. Kom igjennom to ganger på telefon, ble overført til noen andre - de ble enten ikke besvart eller satt på vent igjen. eller et svar at jeg måtte ringe kundeservice igjen litt senere.
Alt for dyrt. Fikk beskjed om lite data tilbake først da det var sa lita at jeg ikke kunne åpne Telenor appen og kjøpe mere😂😂🎃
Fy faen Telenor suger så hardt… Etter å ha opprettet avtalegiro på beløp 810kr som er da 10kr høyere enn opprinnelig beløp. Så blir avtalegiroen stoppet pga høyere beløp enn oppgitt maksgrense. Dette gjorde jeg fordi jeg vet med 100% sikkerhet at dette selskapet alltid, og da mener jeg alltid legger på skjulte kostnader til kundene sine. Jeg ble lovet en fast pris på 800kr men får regninger på 825-850kr. Pga to måneder med ubetalt faktura ble nettet vårt stengt, og kundeservice mente at hvis jeg betalte den første fakturaen så skulle internettet gjenåpnes. Dette skjedde ikke! Etter å ha ringt for tredje gang blir jeg fortalt at alle fakturaer må betales før internettet kan gjenåpnes, NÅ ER DET FAENME HELG! Vi sitter hjemme med en 6 måneder gammel baby og vi er avhengige av forskjellige elektroniske babyutstyr som trenger nett! Forbanna dritt selskap! Lovlige, legale tyver og verdens dårligste kundeservice!
Jeg har ventet på internett og tv i mange uker. Jeg har snakket med Telenor 6 ganger og hver gang har de sagt at utstyret er sendt, men det kommer aldri. Nest siste person jeg snakket med la på telefonen under samtalen. Veldig dårlig service!