Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greie produkter og har det man trenger, men vet å ta seg betalt. det er rett og slett for dyrt å være kunde.
Prøvde å få tak i kundeservice lenge, ble kun satt på vent. trykket for å bli ringt opp igjen når det var noe ledige, uten at dette ble gjort. Sendte mail som aldri ble besvart. Kom igjennom to ganger på telefon, ble overført til noen andre - de ble enten ikke besvart eller satt på vent igjen. eller et svar at jeg måtte ringe kundeservice igjen litt senere.
Alt for dyrt. Fikk beskjed om lite data tilbake først da det var sa lita at jeg ikke kunne åpne Telenor appen og kjøpe mere😂😂🎃
Fy faen Telenor suger så hardt… Etter å ha opprettet avtalegiro på beløp 810kr som er da 10kr høyere enn opprinnelig beløp. Så blir avtalegiroen stoppet pga høyere beløp enn oppgitt maksgrense. Dette gjorde jeg fordi jeg vet med 100% sikkerhet at dette selskapet alltid, og da mener jeg alltid legger på skjulte kostnader til kundene sine. Jeg ble lovet en fast pris på 800kr men får regninger på 825-850kr. Pga to måneder med ubetalt faktura ble nettet vårt stengt, og kundeservice mente at hvis jeg betalte den første fakturaen så skulle internettet gjenåpnes. Dette skjedde ikke! Etter å ha ringt for tredje gang blir jeg fortalt at alle fakturaer må betales før internettet kan gjenåpnes, NÅ ER DET FAENME HELG! Vi sitter hjemme med en 6 måneder gammel baby og vi er avhengige av forskjellige elektroniske babyutstyr som trenger nett! Forbanna dritt selskap! Lovlige, legale tyver og verdens dårligste kundeservice!
Jeg har ventet på internett og tv i mange uker. Jeg har snakket med Telenor 6 ganger og hver gang har de sagt at utstyret er sendt, men det kommer aldri. Nest siste person jeg snakket med la på telefonen under samtalen. Veldig dårlig service!
Byttet til Telenor mobil fordi jeg fikk et tilbud om 1g til 199 og prisen skulle gjelde så lenge jeg beholdt abonnement. 1 år etter blir jeg tvansflyttet over på 2g til en høyere pris. Tok kontakt med kundeservice men de fant ikke avtalen min og mente jeg tok feil. Byttet til en annen leverandør så klart. 14 dager etter byttet blir jeg oppringt av en selger fra Telenor som sier at han kan tilby 1g abonnement, men det er det bare de som kan ordne. Skulle visst ringt nummeret de ringte fra og ikke kundeservice for å fått beholde gammel avtale. Rotete opplegg som jeg ikke orker å forholde meg til, kommer ikke til å bytte tilbake.
Bestile aldri noe fra telenor, kun hatt en samtale med en i kjosken. Plutselig dukket det opp regning på et abonnemang jeg aldri skrev under på. Noe dem sin egen support ikke kunne gjøre noe med. Så skulle dem ha penger for at jeg sa det opp, uten at jeg hadde bestilt det i første omgang. Så det er jo kjeltring firma hele greia, så gikk utenom telenor når jeg anskaffet internet, og diverse.
Hei Alex! Dette høres ut som et stygt tilfelle av råsalg og er ikke i tråd med hvordan våre kundebehandlere skal oppføre seg. Anbefaler å sende oss en Epost på forholdet her slik at vår reklamasjonsavdeling kan ta en utsjekk for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/mobilabonnement/