Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forhåndsfakturerer, selv for mobilnummer som porteres før periode de fakturerer for er påbegynt. Helt uhørt.
Bra kundesrvice, men gar altfor høye priser og få abonnement å velge mellom.
God dekning, god servis. Desverre alt for dyrt hvis man skal ha litt data mengde. Ellers ikke noe å klage på etter mine 28 år som kunde hos Telenors.
For dyrt. Hjemmesiden er for komplisert for bruker
For dyrt i forhold til andre selskap. Ned i pris.
Selger ringer meg opp og gir meg en pris for å bytte mobil til dem, får abonnementet også står prisen på abonnentet nesten dobbelt av det den skulle være, de fakturer også for de 2 første månedene på første regning, som er litt unødvendig og dyrt, men greit for såvidt hvis mann har råd til det, men å si til kunden at du får prisen på 229 også bare sette prisen til 379 fra første regning uten å si noe, og så når jeg ringer inn så vet de ikke hvorfor, ingen kan hjelpe, får ikke snakke med noen høyere opp i systemet enn en selger fordi de tydeligvis ikke har verken ledere eller sjefer på jobb tilstedet viser bare hvor useriøse de er.. de tat jo til og med opp samtalene, men neeeida de kan ikke brukes til å bekrefte det som er sagt mellom kunde og selger, de skal kun gå til å "lære opp" chatbotten deres.
Kundeservice er et begrep Telenor ikke vet betydningen av. Look it up går ikke videre herfra pga dårlige omtaler