Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kunderservice er ikke hjelpsom dessverre. Veeldig lang ventetid, og de bare kaster deg fra en person til en annen som ikke svarer til slutt! Får feil fakturaer, ser ut som scam rett og slett! Tull med TV pakker. Får fakturaer for noe jeg har kansellert for over en måned siden. Internett hastighet er ikke tilstrekkelig.
De lovet at jeg som rullestolbruker ville ha dekning i garasjen. Det hadde de ikke - Telia har - og han ffra telenor sa at sånn var det noen ganger!» heretter blir det aldri mere telenor mobil.
Får det man betaler for! Ingen kan slå denne dekningen
Veldig veldig dyrt for datatrafikk. Data er jo viktig for alt i dag å det er underlig at telenor skal være så mye dyrere en andre
Web siden jeg blir sendt til lar meg ikke melde skade av sony xperia 10 IV mobilen min. Dette er den siste dråpen for meg, og når jeg har nedbetalt telefonen så skall jeg bytte abonnement. Telenor har allerede kutta kobber bredbånd hos meg som dreiv meg til å bytte til altibox, og jeg har hatt andre uheldige opplevelser med dem tidligere.
Dyrt og dårlig. Billigere å bedre hos andre mobiloperatører. Dyrest sammen med konkurrenten Telia.
Dere driver og sender fakturaer til inkasso for swap avtale til min døde mor. Som døde i september 2023. Jeg RINGTE dere i september og fortalte at hun var død. Dere sa det var to ubetalte fakturaer. Og at alt var i orden etter det. De betalte jeg. Så kom det flere og jeg betalte fordi jeg trodde det var noe dere hadde glemt, men de fortsetter å komme. Når jeg ringte i dag trodde jeg dere tulla. Hun må betale swap, vet ikke om jeg skal le eller.... Det er en stor skam. Det finnes ikke noe igjen etter min mor. Ingen midler eller verdier. Så dere mener at fordi hun har barn så skal de fortsette å betale på hennes swap. Det er ikke mulig, hun er død. Makan til oppførsel fra dere. Ja jeg er sint, fly for... egentlig.