Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Min telenor epost abonnement er stengt til tross for at alt er betalt, og jeg har nettopp sjekket Gothia, og der er hver eneste sak avsluttet, og siste krav fra dere ble betalt 18.10.21. Så hvorfor er det nå stengt? Mh. Kari-Britt Ovesen
På grunn av Norsk lovendringer takket være en regjering som har muligens ikke tilfeldig lignende farge som logoen til Telenor, så har de fysiske telenorbutikkene ikke noen form for returrett eller angrerett, hvis du som kjøper angrer på et kjøp, får noe i julegave du kanskje ikke har bruk for og prøver å angre, er det ikke mulig, at slik behandling av kundene er lovtillatt er latterlig. De fleste butikker har angrerett og returrett hvis du ikke har åpnet det du har kjøpt, men hos Telenorbutikkene, er det ikke slik, neida her er det ingen returrett selv om du kommer tilbake med varen uåpnet på samme dag, så benekter de deg dette. Svindyre priser og latterlig utvalg, telenorbutikkene lurer på hvorfor folk kjøper på nett, dette er fordi folk kjøper på nett, fordi de har beskyttelse mot mafia oppførsel.
De er svindlere hele gjengen. Det siste året har vi vært i kontakt med dem tre ganger fordi de har sendt oss fakuraer med et langt høyere beløp enn vi egentlig skal betale. De sier vi må betale beløpt for deretter å få beløpet trukket fra senere fakuraer, men dette tror jeg ikke noe på da vi aldri har fått hele beløpet tilbake. De har svindler oss med masse penger nå flere ganger. AMBEFALER IKKE Telenor for noen. I tillegg har de aldri gjort noe for å gjøre det godt igjen for oss..
Fungerer ok, men det er dyrt og dyrt for ekstra dataSIM.
Nå har jeg gått fra Telia vært kunde noen uker til Telenor. Er som natt og dag gjelder hjelp får. Telenor hjelper meg med alt. Til og med flytta ting fra en gammel Iphone 6 til 12. Aldri fått så god hjelp før. Samme hva jeg betaler så lenge de vil hjelpe meg. Jeg kan ikke så mye om mobil. Greit er noen der ute som hjelper oss også. Til og med min mor på 73 år er kjempe fornøyd. Hun kan ikke noe om tv men Telenor tar seg god tid hjelper henne. Jeg trenger ikke gjøre noe mer. For jeg vet Telenor tar seg tid hjelpe henne med alt hun ikke forstår noe av. Bedre det end jeg må snakke med dem selv. Hilsen veldig fornøyd Telenor kunde
Veldig skuffet over kundeservicen den siste tiden. Gjennomsnittelig svar tid på tlf er 15 minutter. Dyrt er det også.
Telenor tilbyr kanskje ikke de rimeligste tjenestene på markedet, men det er så mye annet enn bare pris på mobilabonnementet eller det trådløse nettet. man betaler for. Både app og nettside er lett å bruke, noe jeg synes flere andre selskaper ikke har prioritert. I tillegg er det alltid god kundeservice. Veldig mange flotte tjenester inkludert. Her kan jeg bla. nevne familebonus (dvs. få ekstra mobildata hvis flere i familien benytter seg av Telenors tjenester), music freedom, ung goodies og Min sky.