Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.7
1 306 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
1 306 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
58%
Middels
58% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 300 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
682
88
23
34
473
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig svar

Omtale av  Steinar

Svarer fort på telefonen. Hadde spørsmål om abonnementet. Det kunne de ikke svare på. Måtte sende mail. Den får jeg ikke svar på

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:22

Hei Steinar, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sim kort

Omtale av  Thomas L

Hei Veldig bra kundeservice. Det ringer 2 ring og jeg får prate fysisk med en kundebehandler som har litt teknisk innsikt og hjelper meg på stående fot med nytt E-sim. Takk

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:17

Hei Thomas, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Utrolig koselig å høre om din gode opplevelse 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna unifon, de kan utgi seg for å være Telenor eller bruke andre navn også

Omtale av  Kristin L

(anonymisert navn) fra unifon ringte meg og min samboer, han løy om priser, bindingstid, sa de var underleverandør for Telenor og lurte meg også om nedbetaling av en telefon jeg har hos Telia og ett bruddgebyr med dem. Dette er ett selskap som svindler kundene sine og vi som er blitt lurt har dannet en gruppe for å få stoppet unifon. Det er straffbart å svindle og at de har fått holde på så lenge er bare trist. Ta kontakt eller gå inn på gruppen svindlet av unifon på Facebook om du allerede er blitt lurt. Ellers hold deg langt unna. De kan også operere under andre navn har jeg hørt så være obs på det.

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:02

Hei Kristin, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

pågående selger

Omtale av  Bjørn

Ble oppringt fra en pågående selger som sa at jeg hadde krav på masse bransjerabatter på telefonabb. vi hadde i dag. Han lurte på om vi hadde Telenor. Jeg sa til han at det må vel du vite siden du sier at vi har krav på mye rabatter. Han lurte videre på om vi ikke var interessert i 50 % lavere mobilregninger uten at han visste hva vi hadde. Oppfattet han som veldig useriøs og sa at jeg ikke var interessert

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:09

Hei Bjørn, Det viser seg at dessverre så er det enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du må gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Greit abbonement

Omtale av  Gunn

Greit abbonement, bor en plass med dårlig dekning så kan slite til tider

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:12

Hei Gunn, Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding 😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært misfornøyd , svindel

Omtale av  Anne M. Ø

Ble kontaktet av en svært pågående selger . Han pratet i ett sett og da jeg spurte om han ringte fra Telia som jeg har abn hos svarte han at de hadde 5 G som var bedre . Jeg ba om å få skriftelig tilbud og ble bedt om å skrive ja for å få det skriftelig . Etter samtalen fikk jeg en mail som ba neg bekrefte avtale . Jeg bekreftet ALDRI og sendte mail 10 min etter samtalen om at jeg ikke skal ha abn hos Unifon. I dag mottok jeg info om at abn mitt blir overført til Unifon 31/1. Prisene de oppga er uten mva og avgifter , dette er ikke lov . Dette er et useriøst firma som man bør holde seg langt unna . Jeg vil gå videre med saken hvis ikke Unifon kansellerer avtalen .

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:51

Hei Anne, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har svindlet over 800 kunder, se Facebookgruppe

Omtale av  Sigrid B

Se facebook gruppe med over 800 misfornøyde kunder som er svindlet. Vi er dessverre også blitt svindlet. Selgers informasjon stemte ikke med fakta, alt ble istedet dyrere og dårligere tjenester enn hos Telenor + en regning på ca kr.12.500,- som vi har bestridt, Jeg fikk telefon fra en selger i juni 23, han ville selge et telefonabonnent til meg. Jeg sa jeg var veldig fornøyd med Telenor, for meg og tre døtre. Han var pågående og sa at min mann hadde fått telefonabonnent og derfor ville han tilby det samme til meg. Han ville at vi skulle ha felles telefonabonnent, men det har vi aldri hatt, siden han driver et firma. Det blir bare rot, økonomisk. Han sa det var greit at jeg kunne ha eget telefonabonnement. Og tjenestene var de samme som Telenor, bare til lavere pris. Jeg fikk svart ok på en sms. fra selskapet. Neste dag forstod jeg at tjenestene fra Unifon ikke hadde Min sky, ny selger sa jeg måtte kjøpe et ekstra abonement fra Telenor, hvis jeg fortsatt ville lagre bilder i Min sky. Jeg sa at dette tilbudet ikke var noe for meg. Jeg må ha ALT på en regning, kan ikke styre på med to ulike telefonfirmaer, til høyere pris enn det jeg hadde. Jeg annullerte kjøpet, og sa at produktet de solgte ikke stemte overens med det selger sa. Jeg fikk flere telefoner, i august. Jeg fikk av saksbehandler da beskjed om at dette var annullert, og ute av verden. Jeg fikk sms og oppringinger fra private telefon nummer. Når jeg i ettertid ville spore opp disse samtalene, og sms- så var de vekke fra min logg. Så jeg har også mistanke om at de hacket mitt telefonnummer, for å få dette slettet. Andre fra firmaet ringte og sa at de ikke kunne se hvilke avtaler som var gjort med nye kunder og selgere, da de brukte egne telefonr, og de hadde sluttet i jobben. For et rot. Historien er ikke over, orker ikke skrive mer, jeg har fremdeles ikke brukt sim kort fra de, og har ikke byttet vekk fra Telenor, Jeg har også fått info. fra Telenor om at jeg er kunde hos de, at alt er ok, For et rot, orker ikke skrive mer, men historien er ikke over..

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:57

Hei Sigrid, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR