Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har fått inkassovarsel på telefon vi aldri har mottat. Til tross for kontakt både på telefon og mail etter vanlig faktura fikk vi inkassovarsel. Nå har jeg sendt 3 mailer på to forskjellige adresser men ingen respons, Første mailen ble sendt 3.8. :( Superfrustrerende :(
Hei Anne, Dette ønsker jeg vi ser nærmere på! Saken skal selvsagt bli tatt tak i. Send meg gjerne en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Hører ifra deg.
Tar flere dager å få svar på kundeservice og gebyrene ved uregelmessigheter er ut av en annen verden
Hei Snorre, Det var leit å høre at du sitte igjen med dette inntrykket. Nå kjenner jeg ikke til detaljene i saken din, men du må mer enn gjerne sende meg en epost på [email protected] med navn, nummer og faktura det gjelder.
Min mor på snart 90 år ble oppringt og fortalt at hun MÅTTE bytte til Unifon da det eksisterende abonnementet hennes utgår. Hun har tlf via fiber. Nå har da Unifon klart å rote til dette så tlf.nummer er ute av drift. Dette blir sak for Forbrukerrådet. Styr unna, Unifon tilbyr ingenting du har behov for!
Hei Nils, Det er synd å lese at du sitter igjen med denne opplevelsen. Kobbernettet er i ferd med å fases ut i Norge. Dette medfører at brukere av fasttelefoni får en alternativ løsning, nemlig EVO fasttelefoni. Nå kjenner jeg ikke til detaljene i saken din, men ta gjerne kontakt på [email protected] med navn og nummer det gjelder.
De fleste andre har musikkavspilling fra eksempelvis Spotify Tidal Apple Music inkludert , uten at det brukes av datakvoten. Men her , så er en halvtimes musikkavspilling , fort en GB brukt , og det er jo faktisk helt elendig !!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er mulig å laste ned musikk til mobilen fra Spotify, slik at du kan høre på den uten å være koblet til internett. Dermed brukes ikke datatrafikk mens du er på farten. Håper det kan hjelpe.
Lite fleksible og vanskelig samarbeid. Kundebehandlere sier forskjellige ting slik at det blir vanskelig å forholde seg til hva som gjelder. Kundebehandlere sier at de skal fikse opp i ting, men ingenting skjer. Går flere uker uten at noe som er lovt blir gjort.
Hei Maiken, Det er leit å høre at du sitter igjen med så dårlig inntrykk av oss. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din.
Billig og god dekning Veldig hyggelig kundeservice
Hei Øystein, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolt av å levere tjeneste med Telenor dekning som har flest basestasjoner i hele Norge. Jeg tar din tilbakemelding med til kundesenteret. Ønsker deg en fin dag.
Veldig flinke og ryddige folk, glad for at jeg byttet til Unifon!
Hei, Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre.