Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svindel, minst dobbel pris i forhold til avtale..og inkasso før eg får faktura. Ingen flere kommentarer.har aldri opplevd noe verre, det viser også på omtaler av firmaet, og at eg må skrive flere hundre tegn for å komme videre og når det er gjort forlanger dere sikkert enno flere for å unngå att min omtale ikkje skal vise.
Hei Henry, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Samme gode dekningen som hos Telenor og får rask hjelp av både kundeservice og vår kontaktperson på storkunde.
Hei Siw, Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Hilsen Emilie Unifon AS
Er veldig fornøyd med Unifon. Er spesielt fornøyd med sentralbordet på pcen og føler jeg har full oversikt og kontroll på alt som skjer i løpet av arbeidsdagen.. veldig fornøyd.
Hei Kay, Tusen takk for din tilbakemelding på våre produkter. Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Hilsen Emilie Unifon AS
Det å ha et godt telefon system har for oss på Tempe Vvs senter alltid vært viktig. Enten det å organisere tlf kø og fange opp dem som ikke har fått svar, eller om det er å sette over til riktig person så må man ha et godt tlf system. Unifon har et supert system som fungere. Må noen ganger ha hjelp av Unifon til å gjøre endring på sentralbordet vårt, og det fungere alltid utmerket.
Hei Lars, Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Vi er stolte av å levere et egenutviklet bedriftsnettplattform, skreddersydd etter innspill fra markedet og våre kunder. Vi jobber løpende med utvikling av nye funksjoner og tjenester, og setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får. Hilsen Emilie Unifon AS
Alltid fått rask og god hjelp og en skreddersys løsning for oss. Alt fungerer utmerket og veldig god dekning. Kan ikke klage på noe. Veldig fornøyd!
Hei Erik, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Kjapp og enkel hjelp på spørsmål jeg lurte på. Litt ventetid ved oppringing
Hei Pers, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie, Unifon AS
Hei, opplevde det samme som Linn på denne siden beskriver,i dag 26/6. Selger oppgir å være fra Telenor og trenger bare bekreftelse på SMS for å sette ned prisen på mitt abonnement fra Telenor, er dette greit for dere som selskap? Ser du sier at dere har ryddet opp i dette men??
Hei Lennart, Takk for tilbakemeldingen din. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS