Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice som ikke stenger kl.16 Fikk hjelp med en gang👍
Hei Stian, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Veldig hyggelig å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon gir god kundeservice og gode priser. Man føler seg sett og ivaretatt.
Hei June, Det var en hyggelig tilbakemelding. Tusen takk :) Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Konkurransedyktige priser, rask respons og hyggelige folk på kundeservice.
Hei Kjell, Takk for super tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Alle sim kort fra dem blir ødelagt. Kontaktet flere ganger for en qr kode, til slutt slått av telefonen på meg. De svarer ikke meg nå. Ungå
Hei Storo, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Utrolig fornøyd med unifon etter å ha hatt abonnement her i 1 år. Ingen andre mobilabonnement som har gitt meg så lite problemer som unifon. Enkle å få tak i og god kundeservice hvis det skulle være noe. Gode priser. Veldig fornøyd
Hei Joey, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre om positive opplevelser med vårt kundesenter og våre produkter😊 Vi håper du forblir en fornøyd kunde hos Unifon i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dette er det verste firmaet jeg har vært borti og aldri inngå et abonnement med dette firmaet. Da vil du 100 % få problemer og det vil koste deg veldig mye. Alt dem gjorde i min sak, var tull og tøv, abonnementet virket heller ikke store deler tiden jeg var kunde og fikk aldri tak i dem på telefon. Sendte utallige e-poster til dem og fikk aldri svar før en uke eller 2 etterpå. HVIS DERE IKKE ØNSKER PROBLEMER, VELG EN ANNEN MOBILOPERATØR. ALLE UNTATT DETTE FIRMAET ER BEDRE!
Hei Steven, Takk for tilbakemeldingen. Jeg kjenner ikke til saken din, men dersom det fremdeles er uklarheter ønsker jeg gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang sammen. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vi er veldig fornøyde med servicen og det mobile bedriftsnettet.
Hei Mette, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS