Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får ekstra utgifter på tlf. regning på abonnement som de påstår jeg har bestilt. Har avbestilt men ekstrautgiften er fortsatt på regningen
Hei Øystein, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hadde ett bedrift abonement. Så ble jeg ansatt og fikk dekket mobil. Telia ordnet med overføring av nummer. Jeg manglet visst 2mnd av 2 års bindings tid men fikk ikke beskjed om dette før overføring av nummer. Fikk da en regning på 38876kr. Prøvde å klage og si at regning for da manglende mnd. Burde stå i stil slik som andre selskaper opererer med. Men neida. Så for all del ikke bruk Unifon.
Hei Kjell, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra kundeservice og bra dekning til riktige priser
Hei Geir, Takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon er noko so unikt, at kundeservice er prioritert. Dei har akseptable prisar med Telenor dekning. Eg er avhengig av Telenor-dekning. Både muntleg og skriftleg kontakt med kundeservice har vore forbilledleg rett og slett. Kort svartid, og eg blir teken seriøst. No skiftar eg ikkje mobilabbonement ofte akkurat. Ser ikkje grunn til å forlate Unifon. Bindingstid eller ei.
Hei Anders, Veldig hyggelig med en så fin tilbakemelding. Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fornøyd med både mobil abbonnement og app. Unifon bruker telenor, som er viktig for meg.
Hei Torstein, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med produktet vårt! Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS
Svindel, styr unna!!! Unifon er en svindelbedrift som målrettet lyver til deg på telefonen, og hvor du alt for seint oppdager at det ikke er samsvar mellom hva selger lover, og hva som er realiteten. Ikke la deg lure av at "det blir gjort opptak av samtalen for din sikkerhet"; dette er også løgn. De tar kun opptak av en liten del av samtalen, og det blir vanskelig for kunden å bevise hva som egentlig ble sagt. Samtalen min gikk omtrent sånn: "Har dere bindingstid? -Nei. Har dere oppsigelsestid? -Nei! Har dere bruddgebyr? - Nei, sånt driver vi ikke med; hos oss kan du avslutte abonnementet når du vil, uten at det skal koste deg ei krone!" I fire måneder kjempa jeg for å komme meg ut av marerittet, med nesten daglige mailer som de kun sporadisk besvarte. Det var ingen hjelp å få, og jeg valgte å gå tre måneder med oppsigelsestid isteden for å betale flere tusen kroner i bruddgebyr for meg og to barn, som også hadde fått bedriftsabonnement uten at jeg var klar over det. Tiden med Unifon ble en ekstremt dyr affære. Ikke bare ble det lagt på moms på regninga, som det ikke ble opplyst om, men jeg ble også overtalt av selger til å kjøpe en mye større datapakke enn hva jeg egentlig hadde behov for. Selger mente at jeg da kunne kjøpe litt mindre pakker til barna, og så dele min datamengde med de. Dette viste seg å være en blank løgn siden man ikke kan dele data i Unifon. Mine barn gikk tom veldig kjapt, og når Unifon så tar 1000 kroner pr GB, så sier det seg selv at dette ble dyrt. Og imens så satt jeg på masse GB som jeg ikke fikk brukt. De første månedene sa de heller ikke fra til meg at barna oversteg grensa, og de ignorerte meg da jeg tryglet de om å "stenge krana" når tilmålt mengde var brukt opp. Dette er bare toppen av isfjellet. Det er helt grusomt å tenke på at stadig flere blir svindlet av denne gjengen, og at ingen ting blir gjort for å stoppe de. Ikke tro på at de "er i gang med å ordne opp og ta tak i selgere som ikke har fulgt retningslinjene" Dette er en blank løgn, og noe de har sagt lenge. De holdt på med denne "opprydninga" mens de svindla meg. Jeg ble fullstendig ignorert da jeg forsøkte å forklare mangelen på samsvar mellom det jeg ble lovet, og det jeg fikk.
Hei Elin, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er jo absolutt ikke noe vi ønsker for kommende eller eksisterende kunder. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Var kunde i flere år gjennom Nortel. Unifon kjøpte de, og da startet problemene. Aktiverte et eSim hos de, da gjorde de en feil (som de innrømmet), og deaktiverte vårt data-SIM. Data-SIM brukte vi i ruter til å styre kortterminal. Vi tapte titusener av kroner på at de ikke klarte/ville fikse det. På epost er de arrogante, oppfører seg som idioter. Det mange ting jeg vil fraråde folk, men dette søppelfirmaet må jeg nesten fraråde med capslock: HOLD DERE LANGT UNNA UNIFON!!!
Hei Bjørn, Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse så langt med oss. Slik vil vi jo ikke at det skal være. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS