Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var kunde i flere år gjennom Nortel. Unifon kjøpte de, og da startet problemene. Aktiverte et eSim hos de, da gjorde de en feil (som de innrømmet), og deaktiverte vårt data-SIM. Data-SIM brukte vi i ruter til å styre kortterminal. Vi tapte titusener av kroner på at de ikke klarte/ville fikse det. På epost er de arrogante, oppfører seg som idioter. Det mange ting jeg vil fraråde folk, men dette søppelfirmaet må jeg nesten fraråde med capslock: HOLD DERE LANGT UNNA UNIFON!!!
Hei Bjørn, Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse så langt med oss. Slik vil vi jo ikke at det skal være. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble ringt opp av "Telenor" som ville gi meg en mye bedre pris på mitt nåværende abonnement. Etterhvert som selgeren snakka stussa jeg og spurte hvem som ringte og fikk da vite at det var Unifon. Da sa jeg at jeg ikke er kjent med selskapet og ønsket å gjøre min egen research på nett. Selgeren prøvde videre å overbevise meg med "du må få dealen av meg ellers får du ikke den beste prisen" og ba om epost selv om jeg aldri hadde sagt ja til noe tilbud. Leste videre på dere nettside at det var 24mnd binding. Spurte selger om dette og ho svarer "vi har en prisgaranti/vi kaller det prisgaranti". Hadde ikke jeg spurt hadde selger aldri informert om at det var 24mnd binding. Styr unna
Hei Daniel, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Er fornøyd med service og abonnement for innlandsbruk! 👌 Kundeservicen ee god og alltid lett tilgjengelig. Var akkurat i Thailand og synes datatrafikk utland er altfor dyrt. Spesielt med tanke på at jeg har bedriftsavtale og jobber når jeg er på reise. Kjøpte Sim-kort hos Dtac (Telenor Thailand) for å ha rimelig data for jobb der nede. Fakturaene er ikke tilgjengelig på appen eller på nettsiden. Dette er og et stort minus.
Hei Malena, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og abonnementet når du er innenlands 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Vi jobber jevnt og trutt med å gjøre forbedringer, og tar til oss tilbakemeldingen din angående pris for databruk i utlandet. Fakturaer derimot skal være tilgjengelig på MinSide. Du kan ta kontakt med meg personlig på [email protected], evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] så kan vi gå gjennom hvor du finner de 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Alle må holde seg unna unifon masse tull med faktura og dyrt.det e sandheten
Hei Stig, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Uredelige salgsteknikker, fakturabløff og ansvarsfraskrivelser. Styr langt unna Unifon
Hei Thor, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fant ikke ut av skifte av PIN selv, fikk hjelp umiddelbart.
Hei Per, Takk for hyggelige ord! Det er utrolig gøy å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
bra dekning siden de bruker telenor sitt nett, men manglende esim til apple watch trekker veldig ned. fikk høre fra en kunderådgiver at de jobber med saken og at det kommer, men kunne ikke si noe om når. utover det fungerer abonnementet bra
Hei Bjørn, Veldig godt å høre du er fornøyd med dekningen vår! Og vi håper selvfølgelig å kunne gi deg beskjeden så fort det lar gjøre at E-SIM til Apple Watch er klar 😊 Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS