Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi er bedriftskunde hos Unifon. Har fått gode priser og er meget fornøyd med kundeservice. De svarer raskt og er løsningsorientert om vi etterspør ting som enda ikke er akitvert i deres løsning. Benytter Unifon Bedriftsnett til en enkel CAll-senter løsnig, og det fungerer utmerket
Hei Jørgen, Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Vi er stolte av å levere et egenutviklet bedriftsnettplattform, skreddersydd etter innspill fra markedet og våre kunder. Vi jobber løpende med utvikling av nye funksjoner og tjenester, og setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får. Hilsen Emilie Unifon AS
Vi har hatt Unifon i 2 år nå og vi er kjempe fornøyd. Fine priser, god service, telenor dekning og egen kontaktperson!
Hei Camilla, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på å ha deg som lojal kunde av Unifon, og ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS
De utgir seg for å være Telenor, og får deg til å svare OK på melding før du engang har fått lest betingelsene. De sier det er ingen bindingstid, men realiteten er at det er 4 måneder oppsigelsestid noe som gjør at det ER bindingstid. Om du bryter abonnementet før oppsigelsestiden er over får du 3000kr i bruddgebyr. I tillegg betaler jeg dobbel pris per måned i forhold til det de sa jeg skulle betale når de ringte. Har forsøkt å si opp, eller bruke angrerett, men det er tydeligvis umulig. Styr unna, totalt lureri.
Hei Elise, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Får alltid raske svar ved henvendelse.til kundeservice.
Hei Knut, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS
Serviceminded, høy kompetanse, vilje og evne til å finne gode løsninger.
Hei Halvor, Det er jo ikke noe som er bedre enn at det bare funker! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd. Hilsen Emilie Unifon AS
Hei, Ønsker gjerne å gi ros til Unifon sin kundeservice over telefon for en hyggelig samtale og at de forsto rask hva jeg hadde å si og ordnet alt til min tilfredsstilles. Ble hyggelig overrasket til å være en helt fersk kunde.
Hei, Så hyggelig å høre om ditt positive møte med vår kundeservice, og tusen takk for at du deler din erfaring. Vi er glad for å få deg som kunde, og gleder oss til et godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Ble lurt inn i et "gunstig" abonnement / ENK av en hurtigtalende telefonselger. Kan bekrefte alt det negative som fremkommer i sidene til Bytt til. Det er ufattelig at men med det solide forbrukervern man er vandt til i N skal kunne bli utsatt for noe så gjennomgående lureri som Unifon byr på. LIGG UNNA !!
Hei Torgeir, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS