Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lurt inn i et "gunstig" abonnement / ENK av en hurtigtalende telefonselger. Kan bekrefte alt det negative som fremkommer i sidene til Bytt til. Det er ufattelig at men med det solide forbrukervern man er vandt til i N skal kunne bli utsatt for noe så gjennomgående lureri som Unifon byr på. LIGG UNNA !!
Hei Torgeir, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk hjelp med en gang. De løste problemet over telefonen.
Hei Tanja, Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ønsker deg en god dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Leverer dyrt abonnement med lang bindingstid. Styr unna. Det finnes så mange gode alternativer uten binding.
Hei Øyvind, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
God sentralbordløsning for bedriften, masse gode tjenester. God dekning med Telenor.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding på våre produkter. Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Hilsen Emilie Unifon AS
Ringte kundeservice hos Unifon i forbindelse med overføring av mobilabonomemt. Opplevde at jeg ble tatt på alvor og fikk greie svar på mine spørsmål.
Hei Tormod, Takk for god tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du fikk den hjelpen du etterspurte. Jeg vil videreformidle din tilbakemelding til leder for Kundeservice. Hilsen Emilie Unifon AS
Kan ikke svare for jeg har ikke vært kunde så lenge til dere at jeg kan uttale meg enda
Hei Svein, Det er uansett veldig hyggelig å høre at du har blitt kunde av oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd kunde, og ser frem til et godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av Unifon. Har enkeltmannsbedrift, og hadde en god mobilavtale. Er pensjonist, lite penger, må spare. Selger lovet like mye GB som jeg hadde, 10 GB med rollover, bedre dekning, billigere pr mnd. Har fått motsatt! 5 GB, svindyrt og 40% fart når 5 GB er brukt, dårlig dekning på hytta, og fast pris er mye dyrere enn det jeg hadde. Sleip selger rundlurte meg! Hadde ingen bindingstid, nå har jeg to år før jeg kommer løs!!! Ufyselig service!
Hei Bjørg, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS