Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ren svindel. Ble aldri informert om brudd-gebyr, etter 3 forsøk på porteringer hvor de aldri klarte å sende ut sim-kort ga jeg opp og ba dem kansellere porteringen. Fikk da beskjed om at det kunne de gjøre, så lenge jeg betalte 3000kr i brudd-gebyr. Heldigvis har all kommunikasjon skjedd per e-post og det er veldig lett å bevise at de aldri har gitt noen informasjon om et slikt gebyr. Antar neste skritt er forbrukerombud/brukerklagenemd og oversende informasjon til VG...
Hei Roy, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med ønske om en fortsatt fin dag😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God service, og rask hjelp. Veldig fornøyd med sentralbordløsningen. Bra priser er et pluss og god dekning.
Hei Camilla, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du er fornøyd med produktet vårt, og at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med kundesenteret vårt 😊 Det er også veldig motiverende for oss som jobber her når vi får så fine tilbakemeldinger. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe i fremtiden! Ønsker deg en god 17.mai🥳 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vår daglige leder pendler mellom Norge og England og tilbringer mer enn halvparten av tiden utenfor Norge. Vi er derfor opptatt av å ha et abbonement som fungerer sømløst slik at våre samarbeidspartnere kan nå oss uansett hvor vi befinner oss. Unifon's kundeservice stiller alltid opp og bistår oss slik at vi kan utnytte de tjenestene vi trenger gjennom vårt abonnement.
Hei Arve, Dette var en skikkelig hyggelig omtale å lese! Tusen takk for en så flott tilbakemelding. Det er så godt å høre at dere har hatt så fine opplevelser når dere har tatt kontakt med kundesenteret vårt, og at dere er fornøyd med produktet vårt 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe i fremtiden! Vi håper dere fortsetter å være like fornøyde i flere år fremover 😊 Ønsker dere en flott dag videre! Med vewnnlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble litt surr og misskomunikasjon i første samtale. Ble da ringt opp noen dager etterpå og alt ble løst. Veldig hyggelig kundeservice.
Hei Olav, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at vi kunne komme frem til en løsning 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask og god kundeservice, gode priser og topp dekning.
Hei Thor, Tusen takk for fine ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ønsker deg en flott dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg er ikke fornøyd i hele tatt masse feil og dårlig info fra selgere, skulle få faktura for 275 kr, men jeg har fått fakturer alltid over 400 kr og noen ganger 900 kr. Ikke anbefales dårligest i landet. Dårlig dekning, dårlig internett. Don’t believe them👎
Hei Piran, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med ønske om en fortsatt fin dag😊 Hilsen Vilde Unifon AS
Ble kontaktet av en påtrengende selger som lovet gull og grønne skoger, og det viste seg å ikke stemme. I tilegg må jeg betale faktura gebyret flr programmet de bruker, noe som er helt på jordet. Nå er jeg låst til dette dritt abbonememtet i 2 år, eller må jeg betale en skyhøy sum for å komme meg vekk. Hold dere unna
Hei Mathias. Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale. Først og fremst så vil jeg bare beklage for at du hadde en sånn opplevelse med en av våre eksterne selgere. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg dessverre ikke til hele saken din, men du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med ønske om en flott dag videre 😊 Hilsen Vilde Unifon AS