Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble litt surr og misskomunikasjon i første samtale. Ble da ringt opp noen dager etterpå og alt ble løst. Veldig hyggelig kundeservice.
Hei Olav, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at vi kunne komme frem til en løsning 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask og god kundeservice, gode priser og topp dekning.
Hei Thor, Tusen takk for fine ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ønsker deg en flott dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg er ikke fornøyd i hele tatt masse feil og dårlig info fra selgere, skulle få faktura for 275 kr, men jeg har fått fakturer alltid over 400 kr og noen ganger 900 kr. Ikke anbefales dårligest i landet. Dårlig dekning, dårlig internett. Don’t believe them👎
Hei Piran, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med ønske om en fortsatt fin dag😊 Hilsen Vilde Unifon AS
Ble kontaktet av en påtrengende selger som lovet gull og grønne skoger, og det viste seg å ikke stemme. I tilegg må jeg betale faktura gebyret flr programmet de bruker, noe som er helt på jordet. Nå er jeg låst til dette dritt abbonememtet i 2 år, eller må jeg betale en skyhøy sum for å komme meg vekk. Hold dere unna
Hei Mathias. Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale. Først og fremst så vil jeg bare beklage for at du hadde en sånn opplevelse med en av våre eksterne selgere. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg dessverre ikke til hele saken din, men du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med ønske om en flott dag videre 😊 Hilsen Vilde Unifon AS
GROV SVINDEL De lyver og sier de er fra telenor, at det ikke er bruddgebyr på det gamle abb (kjøpte det med billigere tlf) at de ikke har oppsigelsestid/binding, prisenede oppgir er utrn mwa og mobildata er kjempedyrt. Styr unna! Om dere googler har de vært mye i avisen, det er fbgrupper om svindelen deres, masse dårlige tilbakemeldinger!
Hei Eva, Takk for at du tok deg tid til å skrive omtale her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Først og fremst så vil jeg bare beklage for den kjipe opplevelsen du hadde. Vi har gjort en rekke tiltak for å rydde opp i problemene vi opplevde med noen av de innleide selgerne våre. Vi hadde selvfølgelig håpet at dette var helt i orden nå, men dessverre så er det tydeligvis noen av disse tilfellene igjen. Det er akkurat derfor det er så viktig med de tilbakemeldingene vi mottar, slik at vi kan få tatt tak i det så fort mulig. Det hadde vært veldig greit om du kunne tatt kontakt med meg personlig på [email protected] slik at jeg kan få tatt en ny titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg ble ringt å tilbydd abonnement som skulle spare meg for ca 200 i mnd, og når telefonsamtalen var over logget jeg inn hos forrige operatør for å sjekke at det ble riktig. Noe det ikke gjorde. Ringte umiddelbart opp igjen til Unifon og ba om at jeg ikke ønsket avtalen i og med det ble dyrere enn lovet! Fikk beskjed om At jeg bare måtte sende mail så skulle det ordne seg og jeg skulle slippe bruddgebyr og alt. Så lett ble det ikke! Jeg ble tvunget til å enten ha avtalen som var dyrere for hver måned, eller ta bruddgebyr for å slippe! Oppsummering: , her sitter jeg flere måneder senere å krangler enda om ei regning på 7800,- i bruddgebyr’
Hei Beathe, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig hyggelig,service topp. Lyttet å hjalp meg med info på bredbånd også.
Hei Anders, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss, og fikk den hjelpen du trengte 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Ønsker deg en flott uke fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS