Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
På telefonhenvendelse gikk det gram at abonnementet var fra Telenor , som er vår leverandør . Dette viste seg å ikke være tilfelle. I tillegg ble det dyrere enn opprinnelig- helt morsatt av det vi ble forespeilet
Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Kjempegod oppfølging, kort responstid og svært fornøyd med løsningen på Bedriftsnett. Alltid hyggelige og hjelpsomme mennesker når vi tar kontakt 👍
Hei Geir Arne, Så utrolig hyggelig å høre at dere er fornøyd med både Unifon Bedriftsnett og kundeservicen vi gir. Vi er stolte av å ha et markedsledende Bedriftsnett som er skreddersydd etter våre kunders behov og ønsker. Hilsen Emilie Unifon AS
Det er to sider: De som selger Unifon inn, og kundeservice. Jeg ble etter å ha klaget på hvordan de "kapret" meg helt fristill fra mitt abonnement hos de. Det var en svært hyggelig person som kontaktet meg, og det synes jeg Unifon fortjener å få litt skryt for. Usikker hvor på skalaen jeg bør anbefale Unifon til en venn, men jeg setter det sånn midt på fordi jeg kun har vært i kontakt med de 1 gang. Men om en sånn samtale skulle være gjengangeren deres måtte det bli 10 på skalaen. Derfor er det huket av 5 stjerner på hvor tilfreds jeg er.
Hei Morten, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på vår kundeservice. Våre kunderådgivere vil alltid ha som hovedfokus å levere enestående og rask service. Det er viktig for oss at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, og ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Vi setter stor pris på at du delte din erfaring og ga oss anledning til å rydde opp. Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon leverer en stabile tjenester og god dekning. Det er enkelt å komme i kontakt med de og de har en fantastisk service som er effektive og løsningsorienterte kundebehandlere!
Hei Andre, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det blir ikke bedre enn dette. Aldri kø når du ringer oss. Vi er stolt av å kunne besvare anrop på 30 sekunder svartid og ingen tastevalg. Takk for at du anbefaler oss! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
– Så trygger han oss med at det ikke er binding. Vi sier etter mye om og men at vi kan prøve i en måned og se, siden det ikke er binding. (...) Man tror jo ikke at man blir lurt, men så kommer det en mail, der det står at det er fire måneder oppsigelsestid, så jeg må betale for fem abonnement i fire måneder. Helt absurd og lure folk sånn! Elise D.
Hei Elise, Oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Det at en avtale uten binding har oppsigelsestid er ikke uvanlig. Det er uansett veldig trist å lese at du føler deg lurt og ikke hørt. Ta gjerne kontakt på [email protected] for en gjennomgang av saken. Fint om du får med navn og nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg byttet til ny teleoperatør, dermed ville Unifon brenne alle bruer for all fremtid virker det som. Dette selskapet opererer med både 'bindingstid' og 'oppsigelsestid'. Dette kom ikke fram da jeg automatisk ble overført som kunde til de når de kjøpte opp Phonect og alle ble tatt med over i Unifon. Jeg spurte den gang spesifikt om jeg sto fritt til å avvikle abonnementet uten binding eller oppsigelsestid. Nå trekker Unifon inn at jeg allikevel har en 4 måneders oppsigelsestid. De opererer med en forsinkelsesgebyr som går langt over maks sats i loven om "Vilkår for forsinkelsesrente". Dette er et useriøse telefonselskap. Styr for all del unna.
Hei Rune, Ved oppkjøp av Phonect i 2020 ble det kun utført en navneendring av Phonect AS til Unifon AS, med samme org.nummer 987100648. Nyhetsbrev ble sendt ut til alle våre (og da også tidligere Phonect-) kunder vedrørende oppkjøpet. Phonect hadde også i sine vilkår 3 måneders oppsigelsestid fra første i påfølgende måned. Dersom du har fått noe annet skriftlig bekreftet kan du sende kopi til [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Svarar alltid snabbt och har god kontroll över vad som ska göras. Löser problem och återkopplar alltid.
Hei Per, Det blir ikke bedre enn dette, det er akkurat det vi jobber for. Jeg vil ta denne flotte tilbakemeldingen med til leder for kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon