Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svært imøtekomne

Omtale av  Tormod

Ringte kundeservice hos Unifon i forbindelse med overføring av mobilabonomemt. Opplevde at jeg ble tatt på alvor og fikk greie svar på mine spørsmål.

Svar fra Unifon
28.04.2023 16:09

Hei Tormod, Takk for god tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du fikk den hjelpen du etterspurte. Jeg vil videreformidle din tilbakemelding til leder for Kundeservice. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Har ikke vært kunde så lenge så jeg må vente å se hvordan det går.

Omtale av  Svein H. K

Kan ikke svare for jeg har ikke vært kunde så lenge til dere at jeg kan uttale meg enda

Svar fra Unifon
28.04.2023 16:06

Hei Svein, Det er uansett veldig hyggelig å høre at du har blitt kunde av oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd kunde, og ser frem til et godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS

Ble rundlurt av selger

Omtale av  Bjørg O

Ble oppringt av Unifon. Har enkeltmannsbedrift, og hadde en god mobilavtale. Er pensjonist, lite penger, må spare. Selger lovet like mye GB som jeg hadde, 10 GB med rollover, bedre dekning, billigere pr mnd. Har fått motsatt! 5 GB, svindyrt og 40% fart når 5 GB er brukt, dårlig dekning på hytta, og fast pris er mye dyrere enn det jeg hadde. Sleip selger rundlurte meg! Hadde ingen bindingstid, nå har jeg to år før jeg kommer løs!!! Ufyselig service!

Svar fra Unifon
28.04.2023 16:05

Hei Bjørg, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Spekulerer i å ringe eldre folk å lure på dem abonnement

Omtale av  Nord N

Antar at en kreativ selger bruker det som en mulig taktikk for å sikre seg salg. Ringer eldre folk som hadde en enkeltmannsforetak som er lagt ned for lenge siden (Fins ikke i brreg.no engang) Plutselig dukker det opp nye simkort i posten, som ikke virker. Eldre folk blir sittende uten tlf i 5 dager! Svindel !!

Svar fra Unifon
28.04.2023 16:05

Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Best på pris og dekning

Omtale av  Fatima

Hyggeligog hjelpsomme ansatte. God dekning når man bor I utenfor bykjernen og gode priser.

Svar fra Unifon
28.04.2023 16:04

Hei Fatima, Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Respons

Omtale av  Nikolaj F

Tok hensyn til mine ønsker i forbindelse med avbestilling

Svar fra Unifon
28.04.2023 15:58

Hei Nikolaj, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support slik at vi fikk ordnet opp i saken. Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med prosessen. Hilsen Emilie Unifon AS

En ung bedrift med korte men kronglete kommunikasjonsveier og svak kvalitet

Omtale av  Erik M

Viktigst er at vi opplever at teknisk kvalitet er dårligere enn konkurrentenes. Kundeservice er hyggelige og imøtekommende, men rutinene (systemet?) er ikke optimale, saker "faller tidvis mellom to stoler". Vi er "totalkunde" IP/Fastnett/Tale i Teams og mobil (Bedriftsnett)

Svar fra Unifon
04.05.2023 17:58

Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen din. Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Det er synd at dere opplever det du beskriver som dårlige rutiner. Vi kjenner oss ikke igjen i dette, og jeg ønsker gjerne at du sender meg en e-post personlig på [email protected], så skal jeg ta tak i saken. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR