Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Med en gang etter oppkjøpet av Nortel økte de prisene på en rekke tileggstjenester knyttet til abonnementet. Signerte ny avtale med Nortel akkurat ved oppkjøpet til Unifon og ble plutselig belastet 35kr mer pr måned enn avtalen skisserte. Startet også å belaste MMS forsendinger. Søpleselskap som opptrer som røvere. Styr LANGT unna!
Hei Kjetil, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig beklagelig å høre om dette. Nå vet jeg dessverre ikke alle detaljene i saken din, men du kan ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg ta en ny titt på det. Evnt. kan du kontakte oss på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har nok trykket feil. Veldig fornøyd med Unifon. Fikk rask forbindelse med dere. Hadde betalt abbonementet 2 ganger. Kundebehanderen ordnet det med en gang.
Hei Arne, Vel tusen takk for så fine ord! Og det er utrolig godt å høre at du er så fornøyd med oss 😊 Det er selvfølgelig ekstra hyggelig å lese at du fikk så god og kjapp hjelp når du tok kontakt med den flotte kundeservicen vår. Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon hjelper med å tilpasse løsninger slik at den passer for oss. Bedriftsnettet er fleksibelt og man får dekket de fleste behov.
Hei, Takk for en veldig fin omtale! Det er så utrolig hyggelig å lese for oss i Unifon å lese 😊 Og veldig godt å høre at du er så fornøyd med hva vi har å tilby, og vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg opplevde også det samme. Selger sier "du kan prøve oss" og jeg fikk ingen informasjon om avtaletid og bruddgebyr. Jeg sier opp avtalen noen måneder før minimumstiden og blir fakturert 3000,- Forsøkte å få det kreditert, uten hell. Dårlig service!
Hei, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre om din opplevelse. Vi vil at det skal være en god opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Nå vet jeg dessverre ikke så mye om saken din, men du kan ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg få tatt en ny titt på saken. Evnt. kan du kontakte oss på 05015, eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God dekning over alt.rask og god service,helt ok prisnivå på alle tjenester
Hei Bjørn, Takk for så hyggelig omtale! Det er utrolig gøy å høre at du er så fornøyd med produktet vårt, og kundeservicen vår 😊 Når du er fornøyd, så er vi fornøyde! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra bedriftsnettløsning med Telenor dekning, helt topp!
Hei Raymond, Takk for så hyggelig omtale! Det er veldig gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS
Roter i avtaler. Sier en ting per telefon og når avtalen kommer skriftlig er det ikke samsvarende. Må da bruke lang tid på nytt i telefonen med de.
Hei Trine, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg dessverre ikke til saken din, men du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS