Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjempefornøyd med pris og dekning. God kundeservice og bra app
Hei Andre, Tusen takk for en så fin omtale! Veldig godt å høre at du er så fornøyd med produktene våre, og prisen. Og ikke minst den flotte kundeservicen vår!😊 Er du fornøyd, så er vi fornøyde! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hjalp meg med å finne et abonnement som passet mitt behov. Grei service
Hei Fredrik, Takk for en så fin omtale! Veldig godt å høre at vi kunne finne et abonnement som passet dine behov😊 Vi håper dette er starten på et godt og langt kundeforhold! Ønsker deg en fortsatt fin dag😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig god kundeservice, veldig konkurransedyktige priser!
Hei Lena, Takk for en så hyggelig omtale! Det er veldig godt å høre at du hadde en så fin kundeopplevelse når du var i kontakt med den flotte kundeservicen vår! Og ikke minst at du er fornøyd med prisene våre😊 Vi håper du fortsetter som fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Pratet med en (Anonym) på telefon, dette var en utrolig nyttig og hyggelig samtale.
Hei Emilia, Tusen takk for en hyggelig omtale! Veldig godt å høre at du hadde en så hyggelig og nyttig samtale med en av våre flotte kunderådgivere😊 Vi håper du fortsetter som en fornøyd kunde i mange år fremover. Og ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
En hyggelig selger og en grei avtale i utgangspunktet, men det ble ikke opplyst om at man blir bundet i 2 år og pålagt et høyt gebyr dersom man ønsker å avslutte avtalen. Han sa bare at han ikke kunne endre prisen på 24 måneder, ingenting om at du blir tvunget til en avtale du ikke kommer deg ut av. Jeg har ennå ikke blitt overført, men til tross for flere telefonsamtaler og e-poster, nekter de å kansellere avtalen. Det føles urettferdig å bli tvunget til å være kunde mot sin vilje. Som bedriftskunde har man heller ingen rettigheter å falle tilbake på, og med mange dårlige omtaler er dette langt fra betryggende. Jeg ønsker ikke å bli kunde, men de nekter å avslutte avtalen, noe som gjør hele opplevelsen frustrerende og skuffende.
Hei Mathilde, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre om opplevelsen din med en av våre eksterne selgere. Det er riktig at i bedriftsmarkedet så er det veldig vanlig med 24 mnd bindingstid, men dette skal bli opplyst om. Du kan mer enn gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg få tatt en ny titt på saken din. Eller så kan du kontakte kundeservicen vår på 05015, eller [email protected]. Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Flinke folk! Skreddersyr avtaler etter behov, og finner gode løsninger på alt vi trenger!
Hei Jarle, Tusen takk for en så fin omtale! Det er veldig godt å høre at den flotte kundeservicen vår kunne hjelpe med å skreddersy avtalen med gode løsninger til deres behov. Det er jo det vi er her for 😊 Vi håper dere fortsetter som fornøyde kunder i mange år fremover😊 Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe dere med! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Tusen takk, Unifon. Jeg gjorde en feil, og prøvde å bytte over til dere for tidlig, og ville fått en klekkelig sum å betale, om ikke dere hadde kansellert mitt bedriftsbonnement. Jeg er så takknemlig for deres hjelp, og vil kanskje velge dere - når jeg får mulighet til det. Jeg er veldig takknemlig.
Hei Camilla, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en så fin omtale her! Det er veldig godt å høre at vi kunne hjelpe deg med dette, og at vi kunne komme frem til en bra løsning😊 Det er selvfølgelig leit at vi ikke får ha en så flott kunde som deg, men vi håper du vurderer oss for fremtidige abonnement 😊 Ønsker deg en flott dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS