Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Unifon er meget bra kundeservice var lett og komunisere med profisjonelt hjelp og få ikke noe og utsette på dette
Hei Jon, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Lett å komme i kontakt med når jeg hadde spørsmål. Tok henvendelsen på alvor og løste problemet raskt!
Hei Marianne, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du har gode opplevelser med vårt kundesenter. Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Etter litt krøll ved oppstart av kundeforhold så syns eg det fungerer veldig greitt. Har hatt eit par tilfelle at nokon av våre mobilar har problem med sim kortet. Kundeservice fiksa det fort. Gikk over til esim. Veldig greitt.
Hei Lorentz, Takk for tilbakemeldingen din! Så bra at du tok kontakt med oss når du opplevde utfordringer, og at det ble ordnet opp i :) Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindyrt bonement med maksimal binding og dårlig dekning, selv midt i Stavanger. De skryter av Telenor-dekning ("markedets beste") men leier kun 70% dekning av Telenors dekning. Elendig! Selger snakket ekstremt fort og det var vanskelig å få med seg detaljer. Hun fikk det til å høres ut som en oppgradering av mitt eksisterende abonement. Når jeg kom til enden av samtalen hadde jeg takket ja til 24mnd binding til et nytt abonement med nytt SIM-kort. Mye dyrere da mva ikke ble inkludert i oppgitte priser og dårlig dekning på steder jeg alltid har hatt full dekning.
Hei Kristian, Takk for tilbakemeldingen din. Som kunde i Unifon får du full tilgang på mobilnettet til Telenor. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Du kan eventuelt kontakte oss vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble ringt opp av en selger. Tilbudet hørtes nesten ut som at det var for godt til å være sant. Men vi gikk gjennom kontrakten sammen og alt stemte. Jeg hadde bindingstid hos Telenor, men var så heldig at de kjøpte meg ut av avtalen. Viste ikke at det selskaper gjorde dette. Men de dekker inntil 3000 kr per telefon. Ikke bare sparte jeg 300 kr i måneden men jeg fikk også mer data. Og i følge avtalen så skal det være identisk med Telenor dekningen, fikk også et deknings bekreftelse fra telenor. Anbefaler alle å teste dette ut. Telenor er ganske bra men regningen er dyr hehe. Ser frem til å teste ut unifon!
Hei Nusrat, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! :) Vi ser frem til et godt samarbeid, og håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Good service! Very polite customer care and well trained!
Hi Georgios, Thank you for your feedback! It is a pleasure to hear that you had such a good experience when you contacted our customer service :) With kind regards Vilde Unifon AS
Har vart fornøyd med unifon hittil .Bra kundebehandling å god service.
Hei Ajay, Takk for hyggelig tilbakemelding😊 Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS