Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger vet ikke hva de selger og hvem de jobber for. Når du blir oppringt og stiller for mange spørsmål legger de på. Et useriøst selskap
Hei Ola, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Her var det masse ufortjent kritikk. Jeg har billig mobil med god mobildekning hos Unifon.
Hei Morten, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter og 100% Telenor-dekning. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg sier bare «les alt med små skrift» og hold deg for guds skyld unna dette lurefirmaet. Over telefonen så avtalte vi hvordan abenoment jeg skulle ha. Jeg fikk en melding på tlf hvor han ba meg bekrefte med ok, så jeg gjorde det mens jeg var på tlf med han. Ifølge han så bekreftet jeg et abenoment til 299,- og at det var riktig firma og adresse. Det ham ikke nevnte var alt som stod med liten skrift som jeg også godkjente. Jeg føler meg veldig lurt, for dette ble ikke nevnt under noen omstendighet der det bla. Står at det er 24mnd bindingstid. Første faktura klarte de å sende til feil adresse, men jeg fikk den til slutt på Mail. Jeg var på ferie og sjekket derfor ikke mailen før regningen hadde forfalt med noen dager. Jeg betalte regningen med noen dager forfall. Neste regning jeg får for meste periode har et ekstra gebyr på over 400,- kroner! Jeg lurer på hvorfor jeg i all verden fikk et gebyr på 400,- og det var visst fordi jeg var et par dager over betalingsfristen.
Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Hvis du vil se et tilbud skriftlig, må du trykke på JA-knappen på hjemmesiden, og dermed blir du fanget og forpliktet til å betale i lange tider. Du møter rappkjefta østlendinger som blir krakilske om de ikke får det som de vil. Styr unna! De gjør lydopptak av telefonsamtalen uten å opplyse eller innhente samtykke.
Hei Trygve, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Lover gull og grønne skoger når man inngår avtale. Jeg ble fortalt att jeg kunne bytte til ny leverandør når som hels uten bindingstid. Nå forlanger de 4 mnd oppsigelsestid. De har også dårli dekning. Har nå byttet til nice mobil . Mye billigere , mye mer data og mye bedre dekkning. Hold dere langt unna unifon
Hei Trygve, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Vi har nøyaktig samme negative erfaring som flere har beskrevet. Det finnes ikke samsvar mellom det som blir sagt/lovet av selger og det produktet vi får. Pris som oppgis er feil og de sier at det er uten bindingstid, men viser til noe annet og straffegebyr når vi ønsker å bytte til en annen leverandør. De sier bla. at de er underleverandør av Telenor på bedriftsmarkedet. Styr unna!
Hei Lene, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av en selger som prata som han var fra Telenor Bedrift. Han samenlikna det eg oppfatta var Telenor Privat sine priser som er med MVA med det eg oppfatta var Telenor Bedrift uten MVA (svindel) nemte heller ikke gebyret. Eg måtte trykke ok på sms mens selger var på tråden. Fant ut etter kvart att selskapet var unifon, eg ville bruke angreretten, men unifon påstår eg ikkje har angrerett, unifon vil ha 3000+MVA for att eg bryt avtala.
Hei Eirik, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS