Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lover gull og grønne skoger når man inngår avtale. Jeg ble fortalt att jeg kunne bytte til ny leverandør når som hels uten bindingstid. Nå forlanger de 4 mnd oppsigelsestid. De har også dårli dekning. Har nå byttet til nice mobil . Mye billigere , mye mer data og mye bedre dekkning. Hold dere langt unna unifon
Hei Trygve, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Vi har nøyaktig samme negative erfaring som flere har beskrevet. Det finnes ikke samsvar mellom det som blir sagt/lovet av selger og det produktet vi får. Pris som oppgis er feil og de sier at det er uten bindingstid, men viser til noe annet og straffegebyr når vi ønsker å bytte til en annen leverandør. De sier bla. at de er underleverandør av Telenor på bedriftsmarkedet. Styr unna!
Hei Lene, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av en selger som prata som han var fra Telenor Bedrift. Han samenlikna det eg oppfatta var Telenor Privat sine priser som er med MVA med det eg oppfatta var Telenor Bedrift uten MVA (svindel) nemte heller ikke gebyret. Eg måtte trykke ok på sms mens selger var på tråden. Fant ut etter kvart att selskapet var unifon, eg ville bruke angreretten, men unifon påstår eg ikkje har angrerett, unifon vil ha 3000+MVA for att eg bryt avtala.
Hei Eirik, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Som utallige andre fikk jeg inntrykk av at selger representerte Telenor i ett "underselskap". Utrolige forsøk på å fremheve massefordeler uten å komme inn på de negative. Følte tidlige at dette var en selger som skulle selge "for enhver pris". Jeg gav selger tydelig beskjed om at dette er ikke seriøst salg da flere av mine oppfølgingsspørsmål avdekket mangel på seriøsitet. Jeg takket NEI! Glad når jeg ser alle dere som er "lurt" og får dårlig respons på svar fra "leder".
Hei Ole, Jeg håper din vurdering av oss kan endres i fremtiden. Ut ifra det du skriver har du hatt en negativ opplevelse, men jeg ønsker også å løfte frem at vi har en rekke fornøyde kunder hos oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
SVINDEL! Selger feilinformerer. Styr unna!! Ble ringt av en selger fra Unifon som gir inntrykk av at de er datter selskap til Telenor. Opplyser om at det blir billigere å være hos de; enn det jeg har i dag. Det jeg ikke får informasjon om at prisene er uten moms og at det er en bedriftsavtale. Selger stresser veldig på at jeg må svare ja på meldingen mens jeg har ham på tråden. Jeg leste ikke meldingen grundig nok og sitter nå i saksa med 4 måneder oppsigelsestid på 3 telefoner selv om de sa at abonnementet er uten bindingstid. De nytter folk som har sovende enmannsforetak... Har vært i telefonkontakt med Unifon og snakket med de to ganger, men får ikke noe hjelp. Mail liker de tydligvis ikke å svare på... måtte etterlyse skriftlig svar da jeg ringte... Føler meg lurt og svindlet! Slettet firma dagen etter men de opprettholder kravet om at jeg er en bedrift og at avtalen kan på ingen måte kanseleres uten dyre gebyr. Har sendt oppsigelse på abonnementet som ikke har startet enda. Føler på en ekstrem avmakt og mener de går bevisst inn for å lure og lyve på telefon. Det som står i kontrakten gjenspeiler ikke den informasjonen jeg fikk muntlig av selger. Det kan være lov å holde på slik?
Hei Lone, Det er trist å lese at du har hatt en, eller flere negative opplevelser. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men gjerne send meg en epost på [email protected] med nummeret dette gjelder. Vi kan da ta en ny gjennomgang av saken. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg fikk beskjed om at de var i samarbeid med Telenor og at jeg fikk billigere abonemant , kunne kjøpe telefon som ved swap avtale og sperring på datapakker , dette stemmer ikke. Regningene på telefon er 599 kr dyrere en Telenor nå og de skal ha 3000 kr pr abonemant for å gi slipp på meg. Føler meg lurt.
Hei Therese, Vi har krav i forhold til dokumentasjon og opplysninger som skal komme frem i innsalget, så det er veldig alvorlig dersom dette er brutt. Jeg vil gjerne se videre på saken for deg slik at vi kan komme frem til en løsning. Dersom det er ønskelig kan du sende nummeret dette gjelder til [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble oppringt av selger fra Unifon med opplysning om at selskapet var en underleverandør av Telenor og hadde konkurransedyktige priser. Pris 219 pr mnd med 5G. Det ble ikke opplyst at prisen var uten mva og heller ikke at det kom noe gebyr i tillegg. Det ble heller ikke opplyst at de kun inngår avtaler med bedrifter. Jeg presiserte at vi ønsket abonnent som privatpersoner og ikke bedrift. Selgeren bekreftet at dette var greit. Ser etterpå at det nederst på kontrakten er tatt inn en setning om at de ser frem til et godt samarbeide med min bedrift. Det ble ikke oppgitt noe bindingstid 24 mnd og heller ikke noe gebyr på 3000 pr abonnement dersom vi ønsket å bryte kontrakten før utløp av bindingstiden. Sendte inn Mail til selskapet samme dag som kontrakten var inngått med krav om annullering av denne da det var gitt feil informasjon av selgeren. Ba om bekreftelse på at kontrakten var annullert. Har ikke mottatt noe bekreftelse og har hatt mange telefoner til support hvor jeg har etterlyst dette. Svaret er det samme hver gang. De har registrert saken og det arbeides med dette. De lover kjapp tilbakemelding. Har ikke hørt noe fra dem. Siden dette var et gunstig tilbud så tok jeg også med min kones abonnement. Hun har ikke noe forhold til bedriften, men de har tatt hennes abonnent inn i kontrakten uten godkjenning. Unngå dette selskapet. Du blir lurt, dette er svindel. Jeg har sendt inn klage til Brukerklagenemda.
Hei Kjell, Vi tar det veldig alvorlig dersom det er komme frem uriktig opplysninger i innsalget. Unifon leverer tjenester med Telenor dekning, men vi er ikke en underleverandør av de. Vi tar gjerne å lytter til innsalget, men da trenger jeg ditt nummer. Du kan ta kontakt på [email protected] så skal jeg personlig sørge for at saken blir undersøkt. Ha en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon