Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fornøyd når jeg har vært kontakt med kundeservice, var i kontakt med en kvinne der som var veldig hyggelig og behjelpelig.
Hei Sara, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Fornøyde kunder er det beste vi vet, så dette var en perfekt måte å starte uken på. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig hyggelig kunde service, tusen takk for hjelpen
Hei Lulu, Det er akkurat derfor vi er her, for å hjelpe deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hyggelig kundeservice, og ellers godt inntrykk av firmaet. Absolutt noe jeg vil anbefale videre
Hei Ina, Dette var hyggelig å lese! Ikke minst er det virkelig godt å høre at får god hjelp i kontakt med kundeservice, sånn skal det alltid være . Tusen takk for at du vil anbefale oss videre, det setter vi stor pris på. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Beste telefonopplevelsen jeg har hatt på lenge! Kan anbefales
Hei Per, Det blir ikke bedre enn dette! Det er akkurat slik vi ønsker å være. Tusen takk for at du anbefaler oss, og tok deg tid til å legge igjen en omtale. Vi skal jobbe for å opprettholde dette inntrykket i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vi er veldig fornøyde med tjenstene til Unifon. Bra kundeservice og god dekning. Prisen er også konkurransedyktig.
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning, med svært konkurransedyktige priser. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Opplevde personen jeg snakket med som rolig og behagelig. Det er lett å forstå seg på hva som forklares.
Hei Joakim, Det er virkelig flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Dette setter vi stor pris på. Jeg vil ta tilbakemeldingen din med til leder for kundeservice. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Mine 2 GB forsvant på 4 dager, min partner hadde 12GB som forsvant like fort. Det har aldri skjedd før. Ingen forståelse hos såkalt kundeservice. De sier det 4 mndrs oppsigelse!! Fikk tilbud om å kjøpe mer GB! Vi (2stk) så oss best tjent med å si opp abonnement, men nå må vi betale "fast" pris det blir 2500,- i 4 måneder! Til alt overmål ble min partner ringt opp. STYR UNNA! VI FØLER OSS LURT!!
Hei Jorun, Vi vil gjerne se nærmere på saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Unifon. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon