Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mine 2 GB forsvant på 4 dager, min partner hadde 12GB som forsvant like fort. Det har aldri skjedd før. Ingen forståelse hos såkalt kundeservice. De sier det 4 mndrs oppsigelse!! Fikk tilbud om å kjøpe mer GB! Vi (2stk) så oss best tjent med å si opp abonnement, men nå må vi betale "fast" pris det blir 2500,- i 4 måneder! Til alt overmål ble min partner ringt opp. STYR UNNA! VI FØLER OSS LURT!!
Hei Jorun, Vi vil gjerne se nærmere på saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Unifon. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
1. vanskelig å komme i kontakt med 2. lite hyggelige kunderådgivere 3. bindingstid, med gebyr på 3000 pr nummer om man bytter. 4. oppsigelsestid på tre måneder
Hei Tone, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Unifon. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
De sender regningen din til inkasso med engang. Er du 8 dager over tiden så blir det sendt til inkasso med engang. du får ikke så mye som en purregebyr. Også stenger inkassoselskapet telefonen din før du vet ordet av det. Jeg fikk et abonnent derifra på 50 GB i mnd. Plutselig gikk de bare inn og endret dette til 3 GB pr mnd og sendte meg ekstra data som jeg måtte betale for uten at jeg engang hadde bedt om det. Har de lov til og oppheve bindingstiden på 2 år, mens andre må betale bruddgebyr på 3000 kroner. Spurte om jeg kunne betale normal pris for et abonnent med 50 GB men det nektet de meg så jeg måtte liksom ha et abonnent på 3 GB per mnd. Skikkelige uprofft spør du meg. Styr unna disse svindlerne
Hei Kenneth, Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Unifon. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din. Send meg en mail på [email protected] så tar vi kontakt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble oppring hvor de utga seg for å være fra telia og ville gi meg et bedre tilbud på bedriftsabonnement, det ble aldri nevnt at jeg skulle bytte leverandør før de etter jeg hadde skrevet under sa at jeg burde laste ned unifor appen. ringte kundeservice for å kansellere abonnementet, og ble fortalt at jeg hadde 4mnd oppsigelse og ikke kunne bruke angreretten. rendyrket svindel!
Hei Linda, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse. Vi har strenge krav til dokumentasjon i innsalg, og det tas samtaleopptak av bekreftelsen. Send meg gjerne nummeret det gjelder på [email protected] så skal jeg undersøke saken for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ønsket umiddelbart å trekke meg fra avtalen da jeg forsto hva jeg hadde gått inn på, blir likevel fakturert for en periode jeg overhode ikke har benyttet tjenesten. Uverdig utnytting av kunder.
Hei Sigrid, Tjenestene vi leverer har standard oppsigelsestid i henhold til våre generelle vilkår. Vilkårene er alltid tilgjengelig på vår nettside www.unifon.no Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i sakene din, du må gjerne sende meg en epost på [email protected] med navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Når jeg byttet over til Unifon, så fikk jeg utrolig god hjelp. Hele prosessen fra gammelt abonnement til Unifon var ryddig og opplevdes trygt. Fikk møte en ansatt som hjalp meg med å få inn simkortet og til å laste ned appen.
Hei Ina, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, og ikke minst for at vi er så heldig som har fått deg som kunde. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
God service og fikk god hjelp med forespørselen min.
Hei Mariken, Dette var veldig hyggelig å lese, og jeg håper at vi klarer å beholde deg som en fornøyd kunde, i lang tid fremover! Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon