Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Beste telefonopplevelsen jeg har hatt på lenge! Kan anbefales
Hei Per, Det blir ikke bedre enn dette! Det er akkurat slik vi ønsker å være. Tusen takk for at du anbefaler oss, og tok deg tid til å legge igjen en omtale. Vi skal jobbe for å opprettholde dette inntrykket i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vi er veldig fornøyde med tjenstene til Unifon. Bra kundeservice og god dekning. Prisen er også konkurransedyktig.
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning, med svært konkurransedyktige priser. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Opplevde personen jeg snakket med som rolig og behagelig. Det er lett å forstå seg på hva som forklares.
Hei Joakim, Det er virkelig flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Dette setter vi stor pris på. Jeg vil ta tilbakemeldingen din med til leder for kundeservice. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Mine 2 GB forsvant på 4 dager, min partner hadde 12GB som forsvant like fort. Det har aldri skjedd før. Ingen forståelse hos såkalt kundeservice. De sier det 4 mndrs oppsigelse!! Fikk tilbud om å kjøpe mer GB! Vi (2stk) så oss best tjent med å si opp abonnement, men nå må vi betale "fast" pris det blir 2500,- i 4 måneder! Til alt overmål ble min partner ringt opp. STYR UNNA! VI FØLER OSS LURT!!
Hei Jorun, Vi vil gjerne se nærmere på saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Unifon. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
1. vanskelig å komme i kontakt med 2. lite hyggelige kunderådgivere 3. bindingstid, med gebyr på 3000 pr nummer om man bytter. 4. oppsigelsestid på tre måneder
Hei Tone, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Unifon. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
De sender regningen din til inkasso med engang. Er du 8 dager over tiden så blir det sendt til inkasso med engang. du får ikke så mye som en purregebyr. Også stenger inkassoselskapet telefonen din før du vet ordet av det. Jeg fikk et abonnent derifra på 50 GB i mnd. Plutselig gikk de bare inn og endret dette til 3 GB pr mnd og sendte meg ekstra data som jeg måtte betale for uten at jeg engang hadde bedt om det. Har de lov til og oppheve bindingstiden på 2 år, mens andre må betale bruddgebyr på 3000 kroner. Spurte om jeg kunne betale normal pris for et abonnent med 50 GB men det nektet de meg så jeg måtte liksom ha et abonnent på 3 GB per mnd. Skikkelige uprofft spør du meg. Styr unna disse svindlerne
Hei Kenneth, Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Unifon. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din. Send meg en mail på [email protected] så tar vi kontakt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble oppring hvor de utga seg for å være fra telia og ville gi meg et bedre tilbud på bedriftsabonnement, det ble aldri nevnt at jeg skulle bytte leverandør før de etter jeg hadde skrevet under sa at jeg burde laste ned unifor appen. ringte kundeservice for å kansellere abonnementet, og ble fortalt at jeg hadde 4mnd oppsigelse og ikke kunne bruke angreretten. rendyrket svindel!
Hei Linda, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse. Vi har strenge krav til dokumentasjon i innsalg, og det tas samtaleopptak av bekreftelsen. Send meg gjerne nummeret det gjelder på [email protected] så skal jeg undersøke saken for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon