Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Politiet kommer etter dere. Til alle dere som er blitt svindlet, det er lagt en facebook gruppe hvor vi alle forteller vår forferdelig opplevelse hos Unifon. Vi skal f** stoppe dette selskapet. De ringte meg å sa at de ringte fra ice telefoni. Han deretter sa at han hadde et bedre avtalevilkår til bedrifter. A
Hei Maria, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Selger prater ikke sant. Det som blir formidlet stemmer ikke med virkeligheten. -GB blir ikke fordelt -Du må betale for overgang fra gammel mobil operatør. Selger prater i super fart så det er ikke mulig å få med seg hva avtalen inneholder. Det finnes mer seriøse aktører på markedet.
Hei Robert, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Vart lova betre abonnement enn eg hadde hjå Telenor. Fekk 4-dobla rekning. Grunn: når datapakken er oppbrukt kan du framleis bruka den og får ei enorm rekning på det du har brukt som er over pakka di. Med to tenåringsjenter og mitt eige abonnement vert dette knalldyrt STYR UNNA! Spør om alle moglege ting og få skroftleg kva som vil skje om du t.d. brukar opp datapakka di. T.d. Kva vil det kosta deg å sjå ein film på Netflix når datapakka er brukt opp?
Hei Linda, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Utbetaling av bindingstid. Gebyr fratrekkes fra nedbetalings beløpet med 49,- (49*6mnd)= 294,- som kunde må betale selv. Betaler du etter forfall, så er det et gebyr på 149,- Det spiller ingen rolle hvor høy fakturaen er. Jeg hadde 3,48, og betalte dette 3 dager etter forfall. Dette selskapet kan umulig følge loven.
Hei Eivind, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Kjapt og effektiv behandling av forespørsel. Tok ca. 10 sekunder og fikse problemet vi hadde.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS
Problemer med datasım etter bytte. Took lengre tid enn antatt å få tilbake de gamle simm.
Hei Bjørn, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Raskt svar på telefon og løsningsorientert kundebehandler
Hei Bjørnar, Takk for fin tilbakemelding! Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS