Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utbetaling av bindingstid. Gebyr fratrekkes fra nedbetalings beløpet med 49,- (49*6mnd)= 294,- som kunde må betale selv. Betaler du etter forfall, så er det et gebyr på 149,- Det spiller ingen rolle hvor høy fakturaen er. Jeg hadde 3,48, og betalte dette 3 dager etter forfall. Dette selskapet kan umulig følge loven.
Hei Eivind, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Kjapt og effektiv behandling av forespørsel. Tok ca. 10 sekunder og fikse problemet vi hadde.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS
Problemer med datasım etter bytte. Took lengre tid enn antatt å få tilbake de gamle simm.
Hei Bjørn, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Raskt svar på telefon og løsningsorientert kundebehandler
Hei Bjørnar, Takk for fin tilbakemelding! Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS
Foreløpig veldig fornøyd, bare de tar overføringsgebyret er jeg happy.
Hei Sturla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Bare rot fra dag en. Kan ikke anbefale andre å bli kunder hos dere. Dessverre har jeg ikke planer om å bytte igjen. Dere kan ikke gå ut med at dere er underleverandør av Telenor blandt annet. Ei heller ikke si at dere skal dekke evt bruddgebyr om vi gikk over til dere. Det tok nesten et helt år før vi fikk tilbakebetalt bruddgebyret i små rater som fratrekk på regningen. Jeg kunne ikke blitt mer irritert.
Hei Tone, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Raskt og kompetent svar. Hyggelig kontakt. Meget tålmodig rådgiver.
Hei Frank, Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS