Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gikk på telefonsalg den gang selskapet het Phonect. Ble fanget i en sinnsyk bindingstid og vanvittige regninger. Endelig ute
Hei Peter, Det er trist å se du ikke har vært fornøyd med dine tjenester hos oss. Jeg må uansett legge til at som bedriftskunde er det svært vanlig med bindingstid på 24 måneder. Nå kjenner jeg ikke alle detaljene i saken din. Du må gjerne sende en direkte epost på [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Opplever god dekning og service hos unifon. Anbefales !
Hei Hege, Takk for at du anbefaler oss videre, det setter vi pris på. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Har av ulike årsaker måttet nøste i abonnementene til min familie og fått veldig god hjelp.
Hei Kerstin, Så flott å høre du har fått den hjelpen du trengte. Dette skal vi jobbe for å bevare i fremtiden. Ha en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hyggelig ansatte og bra service. God oppfølging 😊😊
Hei Jojo. Takk for hyggelig tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til leder for kundeservice. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Bra nett som går via telenor sitt mobilnett. Prisene er på samme nivå som Telenor men de har rollover.
Hei Carina, Så flott å høre! Hos oss får du alltid 100% Telenor - dekning. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig fornøyd med kundeservice. Kan anbefale videre.
Hei Otylia, Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Godt du er fornøyd med vår kundeservice! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Fredag 19/11 fikk alle som ringte mitt telefonnummer, 66 91 26 32, beskjed om at nummeret ikke er i bruk... Jeg har idag kontaktet kundeservice og fått beskjed om at Unifon har lagt ned min telefonlinje. Dette har jeg ikke blitt informert om på noen måte til tross for at kundeservice opplyser at det er sendt 2 brev om saken til meg. Det viser seg at dere har brukt en adresse som ikke har vært i bruk på minst 15 år. Jeg går ut fra at dere har fått brevene i retur, men dere har tydeligivs ikke kapasitet til å sjekke adressen. Det er bare å skrive navnet inn i søkerlinjen på Google, så kommer riktig adresse opp. Det kan vel ta opp til ett minutt!!! Dessuten er jeg veldig lite fornøyd med beskjeden som kommer automatisk. Det burde være mulig å informere om mobilnummer. Min mann døde relativt raskt og uventet tidligere i år, og eventuelle oppringere vil, med et slikt svar lett kunne oppfatte at jeg har gått samme veien. Det synes jeg er veldig trist. Telenor får så skylden for at linjen er koblet ned. Dette er ikke tilfellet, det er Unifon som har påtatt seg ansvaret for nedkoblingen, og, ifølge kundeservice, kan dere ikke koblet den opp igjen?? Jeg har aldri inngått noen avtale med Unifon, bare blitt det som et resultat av "oppkjøp". Det synes jeg heller ikke er tillitsvekkende. Med hilsen Turid K.
Hei Turid, Kobbernettet kobles ned i Norge, dette innebærer at de som har fasttelefon over kobbernett ikke kan bruke tjenesten. Varsling er sendt til adressen registret i våre systemer, det er selvsagt beklagelig dersom det ble sendt til en "gammel" adresse. EVO fasttelefoni er en alternativ løsning ettersom kobbernettet nå kobles ned. Jeg ser du nylig har mottatt en epost som inneholder informasjon om tjenesten. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon