Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble uheldigvis oppringt av en selger fra dette svindelselskapet. Hun lovte billig abonnement. Siden jeg har hatt Telenor som leverandør imange år og er fornøyd med dem, så var jeg i tvil om jeg skulle bytte. Jeg spurte om jeg måtte bytte SIM kort hvis jeg gikk over til Unifon. Nei, sa hun, det måtte jeg ikke. Så,dum som jeg var svarte jeg o.k på meldingen som jeg fikk. Den meldingen måtte jeg svare på før jeg fikk lest avtalen og mens jeg snakket med henne. Da jeg sjekket e-post rett etter samtalen var det en e-post fra Unifon. Øverst i den stod det:Klikk her for å bekrefte. jeg klikket og forventet at det kom en ny side med avtalen på.Det gjorde ikke det, jeg ble sjokkert da det viste seg at jeg hadde godtatt avtalen uten å vite om det. Dette var en felle, hvorfor står det øverst før avtalen? Det viste seg at hun løy da hun fortalte at jeg ikke måtte bytte SIM kort, for etter noen dager lå nytt SIM kort i postkassa. Jeg har sendt titalls e-poster til dem og klaget på behandlingen jeg har fått, men nå skal de ha kr.3000.- +mva i bruddgebyr. Jeg var aldri kunde hos dem, for jeg kansellerte avtalen to dager etter den var inngått. Ligg unna dette selskapet. Det er SVINDEL basert på løgner.
Hei Torstein, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Positiv og hyggjeleg person på kundeservice . Litt fersk i faget, men sjekka opp det ho ikkje visste. Positivt at ho fann løysing .
Hei Anders, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask og imøtekommende kundeservice. Teamet var proaktivt og løste saken effektivt og raskt.
Hei Enok, Tusen takk for fine ord om vår kundeservice, det setter vi veldig pris på :) Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hjelpsome på kundeservice. Fekk hjelp med tilkoblingsproblemet
Hei Tore, Takk for tilbakemeldingen din! Så bra at du tok kontakt med oss når du opplevde utfordringer, og at det ble ordnet opp i :) Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har egen klage-knapp på forsiden til Forbrukerrådet. Det sier mye om hvordan de behandler sine kunder. Ble svindlet til ny mobilabonnement. Den skriftlige avtalen var overhode ikke i samsvar med det selgeren sa. Tok kontakt med Unifon. Ville ikke gjøre noe med det. Har fått bruddgebyr på flere tusen kroner. Hold dere unna.
Hei Maza, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig hyggelig jente og veldig bra Service hos unifon
Hei Pizzabakeren, Takk for fin tilbakemelding, det setter vi pris på :) Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fungerer fint til viderekobling for innringing. Rask svar på kundeservice
Hei Thor, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Hos oss skal du få svar innen 30 sekunder på telefon, og under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS