Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hjelpsome på kundeservice. Fekk hjelp med tilkoblingsproblemet
Hei Tore, Takk for tilbakemeldingen din! Så bra at du tok kontakt med oss når du opplevde utfordringer, og at det ble ordnet opp i :) Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har egen klage-knapp på forsiden til Forbrukerrådet. Det sier mye om hvordan de behandler sine kunder. Ble svindlet til ny mobilabonnement. Den skriftlige avtalen var overhode ikke i samsvar med det selgeren sa. Tok kontakt med Unifon. Ville ikke gjøre noe med det. Har fått bruddgebyr på flere tusen kroner. Hold dere unna.
Hei Maza, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig hyggelig jente og veldig bra Service hos unifon
Hei Pizzabakeren, Takk for fin tilbakemelding, det setter vi pris på :) Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fungerer fint til viderekobling for innringing. Rask svar på kundeservice
Hei Thor, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Hos oss skal du få svar innen 30 sekunder på telefon, og under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Den største svindleren jeg har vært borti. De utgir seg for å være Telia når de ringer, slik at man får tillit til de og tror det er ens eget abonnent. De har tatt opp samtalen, men nekter å gi den til oss fordi de snakker om personvernet til deres selger. Hva med mitt personvern? På taleopptaket kan man tydelig høre at de har lurt oss og løyet, derfor ønsker de ikke å gi oss lydfilen. De sier de heller kan gi en "transkibert versjon", slik at de kan skrive om det som blir sagt. Når man ringer, ber de oss sende mail, og når man sender mail, ber de oss ringe. De er helt nådeløse!
Hei Vilde, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ingen app som fungerer for å overvåke forbruk. Automatisk fornyelse av datatrafikk uten samtykke, så kostnadene løper løpsk om man bruker over datagrensen
Hei, Takk for tilbakemeldingen din! Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] eller 05015 så kan vi se nærmere på saken og hjelpe deg. :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hurtig og Godt svar på kundeservice Enkel bruk av min side.
Hei Rune, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktet vårt 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS