Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble ringt opp for 1 mnd siden og tilbud det veldig lukrativt tilbud om mobilabonnement fra Unifon med siden de var jo som Telenor. Ble fortalt at hvis jeg svarte OK på meldingen hun sende kunne jeg få mer informasjon også skulle hin ringe meg opp på et senere tidspunkt. Svarte OK i god tro om at jeg ville bli ringt opp og det ikke var bindene som hun sa. Hadde egentlig glemt hele samtalen, men nå 1 mnd senere prøver de å presse meg til å begynne å bruke deres sim kort og tjenester. Så ringte kundeservice i dag og han var grei og forsto misforståelsen. Han ba meg ringe Telenor og kansellere overføringen fra Telenor til Unifon og at alt nå var fikset. Ringte telenor og de sa at Unifon ikke hadde kansellert overføringen og at jeg måtte ringe de å be de kansellere. Så etter noen timer får jeg Mail om at jeg enten må betale 3000 kr + mva for å bryte eller godta abonnementet med 2 års bindingstid. Tok kampen og fikk kansellert hele greia uten kostnad
Ble oppringt av Unifon tidligere i dag. De sa de så at jeg var inne på et «gammelt abonnement» hos Telenor, og ville få meg over på et nytt abonnement. Jeg sa jeg trodde hun sa hun var fra Unifon, men da betrygget hun meg med at Unifon var underleverandør for Telenor, så de samarbeidet. Jeg sa at dette hørtes rart ut, og da la hun på med en gang. Tanken på hva de gjør med kundene de har fått på tråden, orker jeg ikke tenke på.gjett hva Unifon; å utgi seg for å være noe man ikke er, er straffbart!
Hei William, Det er svært trist å lese du har hatt en negativ opplevelse. Vi har strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg, og hva som skal komme frem av opplysninger i en salgssamtale. Vi tar det på alvor dersom det er tilfelle at selger har utgitt seg for å være fra Telenor. Send meg gjerne ditt navn å nummer på [email protected], så kontakter vi deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon kjøpte opp selskapet jeg var kunde hos. Hørte aldri noe, fikk bare faktura med nytt navn.Fikk plutselig et påslag på ca 45%, og mange som ringte meg kom ikke fram.Jeg sendte en mail med oppsigelse.Da gav di meg beskjed om att jeg har 3 måneders oppsigelse pluss inneværende måned.Jeg ringte og gav beskjed om att jeg ikke har noen kontrakt med dere.Fikk da inkasso varsel. Mvh petter E
Hei Petter, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken som gjør det vanskelig å si noe konkret. Ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected] for en gjennomgang. Husk å få med navn og nummer henvendelsen gjelder. Ønsker deg en fin dag Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon leverer på de fleste områder. De har Telenor dekning. De har ok abonementer tilpasset ulik bruk. De er prisgunstige. og har ellers bedriftsnett køtjenester m.m. Det som mangler er esim for apple watch. Nå har One call også fått e-sim de er vel ikke en forhandler med eget nett, men mulig de bruker lisensen til telia siden de eies av disse hva vet jeg. Jeg ønsker også att det skulle gå ann å lagre kontakter i unifon appen til sine egne personlige kontakter. Mvh Magnus.
Hei Magnus, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi er stolt av å levere konkurransedyktige priser med full Telenor dekning. Vi har en pågående prosess med både Apple og Telenor for å få mulighet til å aktivere eSIM for Apple Watch, men har dessverre ikke noen konkret dato. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Denne virksomheten er helt forkastelig. Komplett useriøst selskap. . NB! Alle "positive" anmeldelser på denne siden er falske, sendt inn av de menneskene som faktisk får seg til å jobbe i en slik bedrift. Det er skammelig. Legg på røret om noen derfra ringer deg, ikke tro på noe av det de sier. Unifon = Norges verste bedrift.
Hei Ivar, Det er ikke lov at en ansatt hos Unifon sender inn omtale om vår bedrift på bytt.no. Før omtalen blir publisert gjennomgås den av en ansvarlige for bytt.no. På vår nettside www.unifon.no kan du også lese flere tilbakemeldinger fra kunder som er fornøyde med oss, de går også ut med bedriftens navn. Du er uansett velkommen til å sende en epost på [email protected] for en gjennomgang av saken din. Husk å få med nummer, navn og hva henvendelse gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
God kundeservice, raske og konkurransedyktige. Gode tekniske løsninger.
Hei Per, Så godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter :-) Tusen takk for en hyggelig omtale, det setter vi utrolig stor pris på! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg fikk tilbud om å bytte til Unifon. Ble lovet 2 månders prøvetid uten betaling. Videre ble jeg lovet og har på kontrakt ingen bindingstid. Men nei..slik ble det ikke. Skygg unna. Og Unifon trenger ikke komme med forklaring på at de skal ta kontakt for det har allerede vært kontakt på mail og telefon.
Hei Trond, Nå kjenner jeg ikke til detaljene i saken din, det er derfor vanskelig å kunne si noe om hva som er skjedd her. Jeg ser du skriver at du er i kontakt med oss, det er bra. Ønsker deg en fin dag Hilsen Christine Tharaldsen Unifon