Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.7
1 300 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
1 300 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
58%
Middels
58% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 300 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
682
88
23
34
473
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilbakemelding

Omtale av  Carita

Etter litt missforståelser rundt overgang fra gammelt abbonement er jeg glad for at kundeservicen var så behjelpelige. Jeg skulle ønske ting var enda mer tydelig på telefon slik at en ikke missforstår villkårene. Dette ble oppklart, og jeg er nå veldig fornøyd.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:59

Hei Carita, Tusen takk for fine ord😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservicen vår! Vi jobber jevnt og trutt med å forbedre oss så vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både ris og ros😊 Ha en flott uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hold dere unna..

Omtale av  Alex

Angrer bittert på at jeg takket ja til å gå over til Unifon. Ble forespeilet 299kr i mnd. Faktura har blitt laaangt over det. De er rimelig frekke. Bruker du mer enn datamengden inkludert blir du fakturert blodpris. De tar seg også betalt for å sende ut faktura, 79kr/mnd. 249kr ekstra om en betaler noen få dager etter forfallsdato. 3000kr eks. mva i bruddgebyr. Onecall var 100 ganger bedre. Unifon er uten tvil det værste mobilabonnementet jeg har borti.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:43

Hei Alex, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Hyggelig og god hjelp

Omtale av  Cecilie H

Takker for forståelse av at jeg ikke ønsker avtalen som en selger ga. Selgeren hadde ikke gitt meg det jeg ønsket og hadde gitt feil informasjon om avtalen. Takker for hyggelig og god hjelp.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:52

Hei Cecilie, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Dessverre er det noen av de innleide selgerne som ikke har opptrådt helt ryddig, og da er det veldig godt at vi kan få ryddet opp i det 😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Veldig fornøyd

Omtale av  Michael H

Veldig bra selskap, kundeservice svarer kjapt og dekningen er helt topp. Gode priser også.

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:37

Hei Michael, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊  Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Seriøse personer.

Omtale av  Jan E. T

Både hyggelige og forståelsesfulle. Ekstra pluss til kundeservice!

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:54

Hei Jan, Tusen takk for fine og gode ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna Unifon!!!!

Omtale av  Børge B

Unifon overtok Nortel. Nortel drev med svindel, lovte ting ved salg og senere ved oppfølging, og gjorde noe annet når problemene med abonnementet oppsto. Gav dem 3 sjanser til å ordne opp. Nå krever Unifon meg for 7500,- for brudd på bindingstid. Skal fortsette å advare mot svindelselskap- også de som kjøper dem og driver videre. Styr unna!!!

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:46

Hei Børge, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Fornøyd med behandling av klage

Omtale av  Normann H

En selger som sa han representerte Unifon opplevde jeg som overivrig. Han unnlot å informere meg om vesentlig info, noe som gjorde at jeg sa ja til et abonnement på feil grunnlag. Etter å ha sendt inn klage til Unifon (som jeg fulgte opp), fikk jeg først vite at de hadde hatt enkelte selgere som hadde vært litt for "flinke", men dette var ryddet opp i nå, og så fikk jeg en bekreftelse på at mitt abonnement var kansellert. I sum ble jeg godt fornøyd med Unifon og måten jeg ble behandlet på.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:27

Hei Normann, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får, både gode og dårlige. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Dette er også noe vi jobber hardt med å få rettet opp i. Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR