Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter litt missforståelser rundt overgang fra gammelt abbonement er jeg glad for at kundeservicen var så behjelpelige. Jeg skulle ønske ting var enda mer tydelig på telefon slik at en ikke missforstår villkårene. Dette ble oppklart, og jeg er nå veldig fornøyd.
Hei Carita, Tusen takk for fine ord😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservicen vår! Vi jobber jevnt og trutt med å forbedre oss så vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både ris og ros😊 Ha en flott uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Angrer bittert på at jeg takket ja til å gå over til Unifon. Ble forespeilet 299kr i mnd. Faktura har blitt laaangt over det. De er rimelig frekke. Bruker du mer enn datamengden inkludert blir du fakturert blodpris. De tar seg også betalt for å sende ut faktura, 79kr/mnd. 249kr ekstra om en betaler noen få dager etter forfallsdato. 3000kr eks. mva i bruddgebyr. Onecall var 100 ganger bedre. Unifon er uten tvil det værste mobilabonnementet jeg har borti.
Hei Alex, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Takker for forståelse av at jeg ikke ønsker avtalen som en selger ga. Selgeren hadde ikke gitt meg det jeg ønsket og hadde gitt feil informasjon om avtalen. Takker for hyggelig og god hjelp.
Hei Cecilie, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Dessverre er det noen av de innleide selgerne som ikke har opptrådt helt ryddig, og da er det veldig godt at vi kan få ryddet opp i det 😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig bra selskap, kundeservice svarer kjapt og dekningen er helt topp. Gode priser også.
Hei Michael, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Både hyggelige og forståelsesfulle. Ekstra pluss til kundeservice!
Hei Jan, Tusen takk for fine og gode ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon overtok Nortel. Nortel drev med svindel, lovte ting ved salg og senere ved oppfølging, og gjorde noe annet når problemene med abonnementet oppsto. Gav dem 3 sjanser til å ordne opp. Nå krever Unifon meg for 7500,- for brudd på bindingstid. Skal fortsette å advare mot svindelselskap- også de som kjøper dem og driver videre. Styr unna!!!
Hei Børge, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
En selger som sa han representerte Unifon opplevde jeg som overivrig. Han unnlot å informere meg om vesentlig info, noe som gjorde at jeg sa ja til et abonnement på feil grunnlag. Etter å ha sendt inn klage til Unifon (som jeg fulgte opp), fikk jeg først vite at de hadde hatt enkelte selgere som hadde vært litt for "flinke", men dette var ryddet opp i nå, og så fikk jeg en bekreftelse på at mitt abonnement var kansellert. I sum ble jeg godt fornøyd med Unifon og måten jeg ble behandlet på.
Hei Normann, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får, både gode og dårlige. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Dette er også noe vi jobber hardt med å få rettet opp i. Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Vennlig hilsen Vilde Unifon AS