Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Både hyggelige og forståelsesfulle. Ekstra pluss til kundeservice!
Hei Jan, Tusen takk for fine og gode ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon overtok Nortel. Nortel drev med svindel, lovte ting ved salg og senere ved oppfølging, og gjorde noe annet når problemene med abonnementet oppsto. Gav dem 3 sjanser til å ordne opp. Nå krever Unifon meg for 7500,- for brudd på bindingstid. Skal fortsette å advare mot svindelselskap- også de som kjøper dem og driver videre. Styr unna!!!
Hei Børge, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
En selger som sa han representerte Unifon opplevde jeg som overivrig. Han unnlot å informere meg om vesentlig info, noe som gjorde at jeg sa ja til et abonnement på feil grunnlag. Etter å ha sendt inn klage til Unifon (som jeg fulgte opp), fikk jeg først vite at de hadde hatt enkelte selgere som hadde vært litt for "flinke", men dette var ryddet opp i nå, og så fikk jeg en bekreftelse på at mitt abonnement var kansellert. I sum ble jeg godt fornøyd med Unifon og måten jeg ble behandlet på.
Hei Normann, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får, både gode og dårlige. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Dette er også noe vi jobber hardt med å få rettet opp i. Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg fikk den hjelp jeg behøvde . Så ikke bare negativ omtale alltid.
Hei Lars, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med oss😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS
Takket være en aggressiv grevling av en telefonselger valgte jeg å IKKE bli kunde av Unifon. Han hadde meg på glid med å beskrive hvor billig og enkelt det var, men insisterte på at jeg måtte bekrefte pr mail/SMS før vi la på, enda jeg sa at jeg ville lese over betingelsene først. Det prøvde han intenst å få meg fra, for han hadde jo fortalt meg hvor bra det var, så dette var jo ikke noe å nøle med. Jeg gjentok og gjentok at jeg ville lese betingelsene først, han avbrøt gang på gang at det trengte jeg ikke, så etter 14 minutter måtte jeg rett og slett bare legge på for å bli kvitt ham. Og SÅ fikk jeg tid til å lese betingelsene - hvor det var 24 måneders bindingstid på anonnementet. P*** meg i øret assa.
Hei Geir, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med en av våre innleide selgere. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] slik at jeg kan få videreformidlet opplevelsen din. Vi ønsker tilbakemeldinger, både bra og dårlig. Eller så kan du ta kontakt med vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med de. Fikk 50 GB for 299 ink mva. Ingen binding. Terningkast 6
Hei Lars, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig gøy å høre at du er fornøyd med produktet vårt! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Har brukt unifon i et par måneder nå og regningen stemmer overens med tilbudet. god dekning.
Hei Rune, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ha en flott helg videre! Hilsen Vilde Unifon AS