Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Takket være en aggressiv grevling av en telefonselger valgte jeg å IKKE bli kunde av Unifon. Han hadde meg på glid med å beskrive hvor billig og enkelt det var, men insisterte på at jeg måtte bekrefte pr mail/SMS før vi la på, enda jeg sa at jeg ville lese over betingelsene først. Det prøvde han intenst å få meg fra, for han hadde jo fortalt meg hvor bra det var, så dette var jo ikke noe å nøle med. Jeg gjentok og gjentok at jeg ville lese betingelsene først, han avbrøt gang på gang at det trengte jeg ikke, så etter 14 minutter måtte jeg rett og slett bare legge på for å bli kvitt ham. Og SÅ fikk jeg tid til å lese betingelsene - hvor det var 24 måneders bindingstid på anonnementet. P*** meg i øret assa.
Hei Geir, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med en av våre innleide selgere. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] slik at jeg kan få videreformidlet opplevelsen din. Vi ønsker tilbakemeldinger, både bra og dårlig. Eller så kan du ta kontakt med vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med de. Fikk 50 GB for 299 ink mva. Ingen binding. Terningkast 6
Hei Lars, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig gøy å høre at du er fornøyd med produktet vårt! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Har brukt unifon i et par måneder nå og regningen stemmer overens med tilbudet. god dekning.
Hei Rune, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ha en flott helg videre! Hilsen Vilde Unifon AS
Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.
Hei Olav, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Lyver om informasjon, forteller ikke om hele avtalen underveis i samtalen slik som alle andre operatører gjør.
Hei Susanne, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Kom raskt i kontakt med en kunderadgiver som løste det jeg var ute etter med en gang!
Hei Bjørg, Tusen takk for fin tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger😊 Håper du har en flott helg!😊 Hilsen Vilde Unifon AS
Ble lurt til å tegne et abonnement som ikke var som avtalt i forkant. Ble servert mange løgner og bortforklaringer. Det ble aldri informert om at dette var et bedriftsabonnement, og de plukket opp org.nr mitt uten å spørre meg først. Styr langt unna Unifon, da dette virker som et svært useriøst firma.
Hei Anders, Først og fremst så vil jeg beklage for at du hadde en sånn opplevelse. Det viser seg at dessverre så er det enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du må gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS