Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger sier selskapet er et datterselskap av telenor noe som er feil og at vi får akkurat samme abonnement som med telenor noe som også er feil. Sendte en mail at vi trekker oss fra kontrakten med umiddelbar virkning en time etter vi hadde snakket med selger. Vi fikk heller ikke lest kontrakten før etter vi hadde lagt på da selger var veldig ivrig på at vi skulle trykke ok mens vi snakket med han.
Hei Inger, Vi ser på dette som svært alvorlige, det skal selvfølgelig komme frem i samtalen riktige opplysninger om Unifon. Jeg anbefaler deg å ringe til vårt kundesenter for å få behandlet saken på 05015. Ellers er du også velkommen til å sende en epost til [email protected], viktig du får med navn og nummer. Ha en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Bekreftet alle mine mistanker om slike bedrifter: påtrengende telefonsalg, gjemte klausuler, 4 måneders oppsigelse på en abonnement som aldri ble aktivert, "kundeservice" som gjøre sitt aller beste til å unngå faktisk service, og an dyr regning for gleden. Sjokkerende at de får drive slik i Norge. Parasitter som eier ikke skam.
Hei James, Jeg ser du er frustrert, og vi vil absolutt se på saken for deg. Send meg gjerne nummeret dette gjelder på [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Mangler apple watch, noe som burde være selvsagt i dag.
Hei Christer, Det er Apple selv som styrer distribusjon og de har inntil videre kun gitt tillatelse til hoved- distributørene. Vi vil gi beskjed fortløpende om dette også vil bli tilgjengelig hos oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
-3 måneders forhåndsfakturering -3 måneders oppsegelsestid- fakturerer for perioder etter akaepteret abonnementsopphør. -Dyrt -vanvittige bruddgebyr - uakseptabel salgsteknikk …. ++
Hei Nils, Så kjedelig at du ikke er fornøyd med avtalen som ble inngått. Prisene og vilkår skal fremkomme i forbindelse med innsalg. Dersom dette ikke er tilfelle tar jeg gjerne en titt på saken for deg. Du er velkommen til å sende meg en epost på [email protected], husk å få med nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Man blir lurt til å tro at det blir billigere med bedriftsab. Det står Uten binding i den sms-en man skal bekrefte ved inngåelse av kontrakt, , men så får man beskjed om at det er 4 mndrs oppsigelsestid. Man får regning på en epostadresse man ikke bruker, og så purrevarsel..ingen hjelp i å ringe.
Hei Liv, Oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Det at en avtale uten binding har oppsigelsestid er ikke uvanlig. Det er uansett veldig trist å lese at du føler deg lurt og ikke hørt. Ta gjerne kontakt på [email protected] for en gjennomgang av saken. Fint om du får med navn og nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Meget fornøyd etter å ha byttet fra Telia. Fikk en rimeligere pris med mer GB og dekningen er bedre. Anbefales!
Hei Martin, Så bra! Tusen hjertelig takk for at du deler :-) Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ved inngåelse av abonnement hos Unifon var jeg tydelig på at jeg IKKE ønsket bindingstid. Dette ønsket skulle de imøtekomme. Jeg har nå ønske om å avslutte avtalen/endre leverandør, men får beskjed om at jeg har 3 måneder oppsigelsestid. Med andre ord, jeg har ikke bindingstid men oppsigelses tid. Dette skal ha stått i avtalen, noe jeg absolutt ikke har fått med meg, og som jeg bestemt mener det burde bli informert om ved inngåelse av avtalen. Spesielt da jeg var nøye med å informere om at jeg ikke ønsket bindingstid. Føler meg lurt!
Hei Sissel, Som du starter omtalen med så er det helt riktig at oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men syns selvsagt det er veldig trist at du føler deg lurt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon