Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd etter å ha byttet fra Telia. Fikk en rimeligere pris med mer GB og dekningen er bedre. Anbefales!
Hei Martin, Så bra! Tusen hjertelig takk for at du deler :-) Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ved inngåelse av abonnement hos Unifon var jeg tydelig på at jeg IKKE ønsket bindingstid. Dette ønsket skulle de imøtekomme. Jeg har nå ønske om å avslutte avtalen/endre leverandør, men får beskjed om at jeg har 3 måneder oppsigelsestid. Med andre ord, jeg har ikke bindingstid men oppsigelses tid. Dette skal ha stått i avtalen, noe jeg absolutt ikke har fått med meg, og som jeg bestemt mener det burde bli informert om ved inngåelse av avtalen. Spesielt da jeg var nøye med å informere om at jeg ikke ønsket bindingstid. Føler meg lurt!
Hei Sissel, Som du starter omtalen med så er det helt riktig at oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men syns selvsagt det er veldig trist at du føler deg lurt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Utgir seg for å være annet selskap. Får folk til å tro de snakker med sin egen mobilopratør. Du tror du endrer på ditt eget mobilabonnement. Så blir du kunde hos Unifon. Så har de masse bruddgebyr. Bindingstid. Å dyrere pris enn du hadde fra før. De burde vært tatt ut av systemet og blitt stoppet for godt. Anmeld de for svindel. Jeg ønsket aldri å bli kunde i Unifon.
Hei Leif, Takk for at du deler. Alle våre selgere skal alltid få tydelig frem hvem de ringer fra. Dersom det er tilfelle at vedkommende har utgitt seg for å være fra en annen plass ser vi på det som svært alvorlig. Du må gjerne sende en epost på [email protected] med nummeret ditt, sa kan vi se nærmere på den aktuelle hendelsen. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Etter å ha fått 5 telefoner med tilbud som ikke stemte med deres policy ble jeg lei. Men så ringte det en som var litt hyggeligere og bekreftet at alt forrige selger hadde tilbudt var helt feil. Jeg tenkte dermed å forsøke Unifon, men dette ble kortvarig. Fikk telefon 3 dager senere om jeg ønsket et kundeforhold hos unifon. Det var dermed slutten på mitt kundeforhold hos dem. Alle priser som blir oppgitt er uten mva så her får du deg en overraskelse, dem sier også at regningene skal betales på etterskudd, dette stemmer overhode ikke. Konklusjon: - Elendig på kommunikasjon - salgssjef har 0 kontroll på sine «på gulvet» - helt frastøtende i kundeservice - her er alt kundens problem selv om det fremstår problemfritt - spydig i telefon - helt uakseptabel i tale Jeg vil på det sterkeste ikke anbefale dette abonnementet til min verste fiende…
Hei Emil, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og vi tar tilbakemeldingen din virkelig til oss. Det er på ingen måte vårt ønske at man skal føle seg lurt eller villedet i en salgssituasjon. Vår support avdeling vil gjerne se videre på saken, og hjelpe deg. Om ønskelig, ta kontakt direkte på [email protected]. Fint om du får med nummeret saken gjelder, så kan vi spore opp hva som er skjedd her. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble oppringt av en selger som jeg oppfattet var fra Telia (vår daværende og nåværende teleleverandør) og han ville gå gjennom våre mobilabonnementer. Han spurte også om vi hadde fått 5G-sim-kortene, noe jeg syntes var rart. Det kom mot slutten av samtalen frem at han ringte fra unifon. Han spurte også om prisene vi nå hadde på abonnementene og han kunne gi oss mye mer data for mindre penger. Trodde jeg. Helt til jeg dagen etter oppdaget at prisene han hadde oppgitt var uten mva. De prisene jeg hadde oppgitt og som vi sammenliknet med var selvsagt med mva. Mitt firma er ikke mva-pliktig så jeg må alltid betale mva. Da jeg ringte kundeservice og forklarte misforståelsen og sa at jeg følte meg lurt beklaget de, men henviste til at jeg hadde svart ja til «tilbudet». Jeg ønsket den prisen jeg mente jeg var lovet på telefon, og det skulle kundebehandleren sjekke og ringe meg opp igjen. Ingen ringte tilbake så det måtte jeg gjøre. Da påsto de at de hadde ringt meg, noe jeg vet ikke stemmer. De kunne ikke gi meg den prisen jeg trodde jeg hadde blitt lovet over telefon. Jeg hadde også 4 mnd oppsigelsestid selv om det ikke var noe bindingstid. Jeg sa opp abonnementene med én gang, men har nå fått ei regning på drøye 6000,-. Dette ble en dyr lærepenge - trygt tilbake til Telia igjen nå. Aldri mer unifon!
Hei Roger, Det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men dersom du ønsker vi skal ta en ny gjennomgang må du gjerne sende en epost til [email protected]. Fint om du får med nummer saken da gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Meget fornøyd med både dekning, pris og service. 👍🏻
Hei Rune, Fornøyde kunder gjør oss alltid glad! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble ringt opp i går kveld (jeg og som mange andre). Samme fremgangsmåte som alle andre, utgir seg for å være underleverandør og datterselskap av Telenor. Jeg spør og damen svarer 3 ganger at de er underleverandør av Telenor, dermed ingen endring for oss. Kunde i Telenor i over 15 år jeg, tenkte OK.. De nevner ikke bindingstid i det hele tatt, men der er det liksom. De ringer selv om jeg har reservert meg mot telefonsalg. Jeg hadde men har ikke lenger Enkeltmannsforetak, dermed er de pliktige til å informere om Angrefrist. De gjør ikke det. Sender ikke Angrerettsskjema. Ringer i dag og ber dem om å slette alt, evt sende Angrerettsskjema. De skal se på saken og ringe tilbake - ingenting! For noe lureri.
Hei Ivan, Vi ser på dette som svært alvorlige, det skal selvfølgelig komme frem i samtalen at selger ringer fra Unifon. Jeg anbefaler deg å ringe til vårt kundesenter for å få behandlet saken på 05015. Ellers er du også velkommen til å sende en epost til [email protected], viktig du får med navn og nummer. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg. Ha en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon