Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ringte inn og fikk svar fra en hyggelig mann. Han ga god service og hjalp meg med problemet mitt.
Hei Pernille, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding!😊 Veldig gøy å høre at du fikk så god hjelp når du tok kontakt med den flotte kundeservicen vår! Og jeg lover å bringe din kommentar videre til den flinke kunderådgiveren 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover, og ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en flott dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God og profesjonell service. Gode løsninger og bra Telenordekning.
Hei Raymond, Takk for så hyggelig tilbakemelding! 😊 Det er utrolig hyggelig for oss som jobber hos Unifon når vi får så fine omtaler! Og selvfølgelig veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt. Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon er flink til å følge opp sine kunder og yter bestand rask og god service når vi tar kontakt med dem.
Hei Elin, Tusen takk for så fin tilbakemelding! Det er så gøy med en så fin tilbakemelding når det kommer til kundeservicen vår 😊 Det setter vi stor pris på. Vi håper du kommer til å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Opplevde meget god og profesjonell kundebehandling i min situasjon.
Hei Kjell, Tusen takk for en veldig hyggelig omtale! 😊 Det er utrolig koselig å få så fin tilbakemelding etter at du var i kontakt med den flotte kundeservicen vår! Det er veldig motiverende for oss som jobber i Unifon å lese 😊 Ønsker deg en flott dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Med en gang etter oppkjøpet av Nortel økte de prisene på en rekke tileggstjenester knyttet til abonnementet. Signerte ny avtale med Nortel akkurat ved oppkjøpet til Unifon og ble plutselig belastet 35kr mer pr måned enn avtalen skisserte. Startet også å belaste MMS forsendinger. Søpleselskap som opptrer som røvere. Styr LANGT unna!
Hei Kjetil, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig beklagelig å høre om dette. Nå vet jeg dessverre ikke alle detaljene i saken din, men du kan ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg ta en ny titt på det. Evnt. kan du kontakte oss på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har nok trykket feil. Veldig fornøyd med Unifon. Fikk rask forbindelse med dere. Hadde betalt abbonementet 2 ganger. Kundebehanderen ordnet det med en gang.
Hei Arne, Vel tusen takk for så fine ord! Og det er utrolig godt å høre at du er så fornøyd med oss 😊 Det er selvfølgelig ekstra hyggelig å lese at du fikk så god og kjapp hjelp når du tok kontakt med den flotte kundeservicen vår. Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon hjelper med å tilpasse løsninger slik at den passer for oss. Bedriftsnettet er fleksibelt og man får dekket de fleste behov.
Hei, Takk for en veldig fin omtale! Det er så utrolig hyggelig å lese for oss i Unifon å lese 😊 Og veldig godt å høre at du er så fornøyd med hva vi har å tilby, og vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS