Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tegnet abonnement med Nortel som hadde kjempeservice og de ble dessverre kjøpt opp av Unifon. Unifon klarte ikke å levere tjenesten og vi klaget i tre måneder. Byttet til slutt leverandør og fikk da bruddregning på 4000kr til tross for at vi signerte med Nortel flere år tidligere og har aldri signert noe med Unifon. Ringer kundeservice og får beskjed om å sende mail som de aldri svarer på. Har ventet i to måneder på svar. Purret både på telefon og mail. Kommer til å anmelde forholdet i
Hei Bernth, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Hvis du ønsker så kan du kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God kundeservice og raskt svar. Personen jeg snakket med virker hyggelig og imøtekommende
Hei Tor, Takk for så hyggelig og fin tilbakemelding! Veldig godt å høre du er fornøyd med den flotte kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en fortsatt fin sommer 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Gode priser og rask kundeservice, grei og oversiktelig nettside, samt app.
Hei Bjørn, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre du er så fornøyd med kundeservicen vår, prisene våre og produktet vårt 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingene vi får fra kundene våre, og håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde hos oss i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ba om hjelp ifbm. aktivering av e-SIM i AppleWatch, og alt fikset på 1-2 min. Veldig positiv og fin opplevelse med Unifon sin kundesupport.
Hei Tron, Så gøy å høre at du fikk så rask og god hjelp når du var i kontakt med kundeservicen vår! 😊 Vi er veldig stolt av den flotte kundeservicen vår, og det er ekstra gøy når dette blir lagt merke til! Vi håper du fortsetter å være like fornøyd med oss i flere år fremover 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble overtalt av en litt over ivrig selger og byttet til Unifon. Lovet ting jeg ikke fikk, men etterhvert ble det løst av kundeservice og ble en ok løsning. Kundeservice var hyggelige og imøtekommende.
Hei Jan Tore, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger vi får slik at vi kan forbedre oss. Men det er veldig godt å høre at vi kunne komme frem til en løsning når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dårlig og klarer ikke å forholde seg til kontrakten Har en fast pris var månad men de legger ekstra sum Kontrakten er tegnet med fast pris inkludert MVA 399kr i måned men regning kommer på 499kr i måned og kunder service sier at det stemmer du må bare betale summen som står på regning
Hei Lyes, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her! Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med Unifon. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. I kontraktene våre så står prisene eks. MVA da vi kun har bedriftsavtaler, og dette er normalt for bedriftsavtaler. Men gjerne ta kontakt med meg personlig slik at jeg kan ta en ny titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Eller så kan du kontakte oss på [email protected] eller 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon
Bare lureri hele greiene. Følg med på fakturaer. Der dyttes det inn det ene etter det andre påslaget. Jeg kom fra et abonnement hos Telenor UTEN bindingstid. Når jeg tegnet abonnement her (Nortel)fikk jeg 24 mnd binding og utkjøp på 3000+mva. Hvorfor må jeg ha bruddgebyr når jeg ikke har blitt ”kjøpt inn“ ? Nei folkens.. ALDRI finn på å bytt til dette greiene her. Samme hvor flott det kan høres ut.
Hei Jostein, Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med inneværende + 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected] mail. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS