Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
Unifon
3.4
1 172 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
1 172 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Dårlig
Unifon er rangert
#7 av 10 bedriftsoperatører
54%
Middels
54% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 172 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
565
80
22
34
471
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 172 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uniform lurer folk

Omtale av  Lyes S

Dårlig og klarer ikke å forholde seg til kontrakten Har en fast pris var månad men de legger ekstra sum Kontrakten er tegnet med fast pris inkludert MVA 399kr i måned men regning kommer på 499kr i måned og kunder service sier at det stemmer du må bare betale summen som står på regning

Svar fra Unifon
12.07.2024 14:21

Hei Lyes, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her! Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med Unifon. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. I kontraktene våre så står prisene eks. MVA da vi kun har bedriftsavtaler, og dette er normalt for bedriftsavtaler. Men gjerne ta kontakt med meg personlig slik at jeg kan ta en ny titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Eller så kan du kontakte oss på [email protected] eller 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke bytt til dette selskapet

Omtale av  Jostein L

Bare lureri hele greiene. Følg med på fakturaer. Der dyttes det inn det ene etter det andre påslaget. Jeg kom fra et abonnement hos Telenor UTEN bindingstid. Når jeg tegnet abonnement her (Nortel)fikk jeg 24 mnd binding og utkjøp på 3000+mva. Hvorfor må jeg ha bruddgebyr når jeg ikke har blitt ”kjøpt inn“ ? Nei folkens.. ALDRI finn på å bytt til dette greiene her. Samme hvor flott det kan høres ut.

Svar fra Unifon
11.07.2024 14:24

Hei Jostein, Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med inneværende + 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected] mail. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

omtale

Omtale av  Dennis

Supert opplegg, kjenner andre som har også hatt bra opplevelse.

Svar fra Unifon
11.07.2024 14:40

Hei Dennis, Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd, men også at du kjenner andre som har hatt en bra opplevelse med oss! Vi setter stor pris på så hyggelige tilbakemeldinger! Og håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Har aldri blitt rundlurt slik og er sur på meg selv

Omtale av  Terje M

Styr unna ! NB bruddgebyr på 3795 kr hvis du sier opp før 24 mnd og da har du ikke fått noe gratis fra starten av i det hele tatt bortsett fra at de glemte og si at på prisene så tilkommer det mva !

Svar fra Unifon
11.07.2024 14:21

Hei Terje, Takk for at du tok deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med inneværende + 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected] mail. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Minner om svindel.

Omtale av  Vanja S

Ble kontaktet av en pågående selger som ga pristilbud uten å informere om at det var til bedriftsabonnement med priser uten MVA. Ble heller ikke informert om høye bruddgebyrer (3000+MVA per avtale, på til sammen 4 avtaler, hvorav to av dem "små" pakker til barn), og heller ikke informert om lang bindingstid på 24 mndr. I tillegg fikk barna på 12 og 14 år anledning til å fritt overtrekke den inkluderte datapakken per måned uten at jeg ble varslet, til blodpriser, som medførte at de overtrakk med over 2000 kr for en måned uten at jeg ante noe før regningen kom. Da jeg klaget, ble jeg møtt med lite imøtekommenhet, hvor jeg ble bedt om å legge frem skriftlig dokumentasjon på hva selgeren hadde sagt til meg på telefonen. Selv om de til slutt krediterte deler av beløpet, og satt ned prisen noe, så sitter jeg igjen med økt pris og økt bindingstid fra forrige leverandør. En svært dårlig erfaring.

Svar fra Unifon
11.07.2024 14:16

Hei Vanja, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en ny titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super kundeservice

Omtale av  Tor E

Svært hyggelig og hjelpsom kundeservice. Fine priser på standard abonnement, men kunne ha tenkt meg noe bedre og anvendelig datapakker ved feks hyttetur (fri bruk i 2 døgn osv).

Svar fra Unifon
11.07.2024 11:08

Hei Tor, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt og prisene våre. Vi tar til oss alle tilbakemeldinger vi får da vi er alltid er på utkikk etter ting vi kan forbedre oss på så tusen takk for det! 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Svindelteknikk fra selger.

Omtale av  Andre S

Selger ringer i forrige uke og tilbyr abonnement til en gitt pris, uten binding eller oppsigelsestid. Må svare ok på meldingen der og da, får ikke kommet inn på linken som ble sendt før jeg får lagt på, men får lest gjennom alt med liten skrift etterpå, og opplysningene i vilkårene stemmer ikke med det som ble avtalt på telefon. Prøver sende melding uten å få svar fra nr selger brukte til sms, ringer, men får da nr som ikke er i bruk. Kontakter support, men da avtalen er signert med ok, sier de det er vanskelig å komme ut fra avtalen uten bruddgebyr. Lureri. Venter å høre videre fra de.

Svar fra Unifon
11.07.2024 09:50

Hei Andre, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det er selvfølgelig ikke dette inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå har ikke jeg alle detaljene i saken din så det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en ny titt på saken din. Eller så kan du kontakte kundeservicen vår på [email protected] eller på 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 172 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR