Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble overtalt av en litt over ivrig selger og byttet til Unifon. Lovet ting jeg ikke fikk, men etterhvert ble det løst av kundeservice og ble en ok løsning. Kundeservice var hyggelige og imøtekommende.
Hei Jan Tore, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger vi får slik at vi kan forbedre oss. Men det er veldig godt å høre at vi kunne komme frem til en løsning når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dårlig og klarer ikke å forholde seg til kontrakten Har en fast pris var månad men de legger ekstra sum Kontrakten er tegnet med fast pris inkludert MVA 399kr i måned men regning kommer på 499kr i måned og kunder service sier at det stemmer du må bare betale summen som står på regning
Hei Lyes, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her! Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med Unifon. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. I kontraktene våre så står prisene eks. MVA da vi kun har bedriftsavtaler, og dette er normalt for bedriftsavtaler. Men gjerne ta kontakt med meg personlig slik at jeg kan ta en ny titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Eller så kan du kontakte oss på [email protected] eller 05015. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon
Bare lureri hele greiene. Følg med på fakturaer. Der dyttes det inn det ene etter det andre påslaget. Jeg kom fra et abonnement hos Telenor UTEN bindingstid. Når jeg tegnet abonnement her (Nortel)fikk jeg 24 mnd binding og utkjøp på 3000+mva. Hvorfor må jeg ha bruddgebyr når jeg ikke har blitt ”kjøpt inn“ ? Nei folkens.. ALDRI finn på å bytt til dette greiene her. Samme hvor flott det kan høres ut.
Hei Jostein, Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med inneværende + 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected] mail. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Supert opplegg, kjenner andre som har også hatt bra opplevelse.
Hei Dennis, Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd, men også at du kjenner andre som har hatt en bra opplevelse med oss! Vi setter stor pris på så hyggelige tilbakemeldinger! Og håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Styr unna ! NB bruddgebyr på 3795 kr hvis du sier opp før 24 mnd og da har du ikke fått noe gratis fra starten av i det hele tatt bortsett fra at de glemte og si at på prisene så tilkommer det mva !
Hei Terje, Takk for at du tok deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker for kundene våre. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med inneværende + 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected] mail. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble kontaktet av en pågående selger som ga pristilbud uten å informere om at det var til bedriftsabonnement med priser uten MVA. Ble heller ikke informert om høye bruddgebyrer (3000+MVA per avtale, på til sammen 4 avtaler, hvorav to av dem "små" pakker til barn), og heller ikke informert om lang bindingstid på 24 mndr. I tillegg fikk barna på 12 og 14 år anledning til å fritt overtrekke den inkluderte datapakken per måned uten at jeg ble varslet, til blodpriser, som medførte at de overtrakk med over 2000 kr for en måned uten at jeg ante noe før regningen kom. Da jeg klaget, ble jeg møtt med lite imøtekommenhet, hvor jeg ble bedt om å legge frem skriftlig dokumentasjon på hva selgeren hadde sagt til meg på telefonen. Selv om de til slutt krediterte deler av beløpet, og satt ned prisen noe, så sitter jeg igjen med økt pris og økt bindingstid fra forrige leverandør. En svært dårlig erfaring.
Hei Vanja, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en ny titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svært hyggelig og hjelpsom kundeservice. Fine priser på standard abonnement, men kunne ha tenkt meg noe bedre og anvendelig datapakker ved feks hyttetur (fri bruk i 2 døgn osv).
Hei Tor, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre du er fornøyd med produktet vårt og prisene våre. Vi tar til oss alle tilbakemeldinger vi får da vi er alltid er på utkikk etter ting vi kan forbedre oss på så tusen takk for det! 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS