Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I 2017 sa vi opp abonnement hos selskapet. Ifm min mors bortgang nå viser det seg at de har trukket hennes konto hver måned i ca 4 år etter oppsigselse. I tillegg er det frekke nok til å ta 99 kroner i fakturagebyr for avtalegiro.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne deres sak i detalj regner jeg med at den er ordnet opp i. Ønsker du at jeg ser nærmere på dette, send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Oversiktelig og billig abonnement, med hyggelig kundeservice😊
Hei Alf, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rimelig abonnement med super mobildekning! God kundeservice👍🏻
Hei Tiril, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Med Telenor sitt nett får du ikke bare super hastighet, men du får også svært god og stabil dekning over hele Norge. Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Det er åpenbart mange som har de samme negative erfaringene med Unifon. En kynisk salgsteknikk og en total mangel på kundeservice. Feilsendte faktura med feile beløp medførte urettmessig store forsinkelsesgebyrer. Men umulig å få kontakt og tilbakemelding fra kundeservice. Mangel på informasjon om nye gebyrer i perioden, samt bruddgebyr til tross for at avtalen ble presisert inngått uten bindingstid. Selger sammenlignet prisen på mitt daværende abonnement som var inkludert mva med sine priser eksklusiv mva uten å informere om dette. Og selvfølgelig tillitvekkende at selger opplyste at han ringte fra en bedriftsavdeling hos Telenor. I likhet med andre her bestrider jeg bruddgebyr og skal møte i Forliksrådet.
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplever det slik. Jeg kjenner ikke til at det er flere saker som skal i forliksrådet. Uten å kjenne saken i detalj kan du gjerne ta kontakt på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har vært en vanskelig opplevelse. Ingen kontinuitet, lurer deg, holder ikke avtaler, tar betalt for ting de ikke har klarlagt på forhånd. Det har vært vanskelig fra dag en. Ingen svarer på Mail før det går lang tid, hvis de svarer. Du må ringe og det er nye personer hele tiden, bare rot og dårlig struktur. De ønsker bare å utnytte deg for det du er verd økonomisk
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Unifon har ikke som intensjon å lure kunder, ei heller å utnytte deg økonomisk. Vi fakturerer kundene i henhold til signert avtale og vilkår. Jeg kjenner ikke din sak i detalj men send gjerne en mail på [email protected] så kan jeg kontakte deg og se på din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Etter at jeg ble lurt inn i en bindende avtale på 24 mndr. i 2019, (selger oppga å ringe fra Telenor) har Unifon (som byttet navn fra Phonect) virkelig vist hvilken forretningsprofil de har. Til sammen 250 personer har meldt seg inn i Facebookgruppene «Vi som er svindlet av Unifon» og «Advarsel mot Phonect/Unifon». Det burde si alt. Etter at jeg bestred bruddgebyret sendte Unifon kravet til inkasso (noe som strider med god inkassoskikk). Nå har Unifon klaget meg inn til Forliksrådet.
Hei Annika, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner dessverre ikke din sak i detalj og slik jeg oppfatter deg ligger den nå hos forliksrådet. Har du opplysninger utover det du allerede har gitt til din kunderådgiver må du gjerne sende dette til [email protected] så skal vi se gjennom saken. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Hold dere langt unna. De lover mye men holder ingen ting. Elendig kunde service. Elendig dekning trass at de reklamerer med Telenor dekning så er de ikke høyt prioritert på nettet til telenor. Fins andre oppratører. Velg en av de.
Hei Kristoffer, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at du opplever det slik. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vi har helt lik prioritet på nettet som Telenor. Vennlig hilsen Anita/Unifon