Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er åpenbart mange som har de samme negative erfaringene med Unifon. En kynisk salgsteknikk og en total mangel på kundeservice. Feilsendte faktura med feile beløp medførte urettmessig store forsinkelsesgebyrer. Men umulig å få kontakt og tilbakemelding fra kundeservice. Mangel på informasjon om nye gebyrer i perioden, samt bruddgebyr til tross for at avtalen ble presisert inngått uten bindingstid. Selger sammenlignet prisen på mitt daværende abonnement som var inkludert mva med sine priser eksklusiv mva uten å informere om dette. Og selvfølgelig tillitvekkende at selger opplyste at han ringte fra en bedriftsavdeling hos Telenor. I likhet med andre her bestrider jeg bruddgebyr og skal møte i Forliksrådet.
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplever det slik. Jeg kjenner ikke til at det er flere saker som skal i forliksrådet. Uten å kjenne saken i detalj kan du gjerne ta kontakt på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har vært en vanskelig opplevelse. Ingen kontinuitet, lurer deg, holder ikke avtaler, tar betalt for ting de ikke har klarlagt på forhånd. Det har vært vanskelig fra dag en. Ingen svarer på Mail før det går lang tid, hvis de svarer. Du må ringe og det er nye personer hele tiden, bare rot og dårlig struktur. De ønsker bare å utnytte deg for det du er verd økonomisk
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Unifon har ikke som intensjon å lure kunder, ei heller å utnytte deg økonomisk. Vi fakturerer kundene i henhold til signert avtale og vilkår. Jeg kjenner ikke din sak i detalj men send gjerne en mail på [email protected] så kan jeg kontakte deg og se på din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Etter at jeg ble lurt inn i en bindende avtale på 24 mndr. i 2019, (selger oppga å ringe fra Telenor) har Unifon (som byttet navn fra Phonect) virkelig vist hvilken forretningsprofil de har. Til sammen 250 personer har meldt seg inn i Facebookgruppene «Vi som er svindlet av Unifon» og «Advarsel mot Phonect/Unifon». Det burde si alt. Etter at jeg bestred bruddgebyret sendte Unifon kravet til inkasso (noe som strider med god inkassoskikk). Nå har Unifon klaget meg inn til Forliksrådet.
Hei Annika, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner dessverre ikke din sak i detalj og slik jeg oppfatter deg ligger den nå hos forliksrådet. Har du opplysninger utover det du allerede har gitt til din kunderådgiver må du gjerne sende dette til [email protected] så skal vi se gjennom saken. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Hold dere langt unna. De lover mye men holder ingen ting. Elendig kunde service. Elendig dekning trass at de reklamerer med Telenor dekning så er de ikke høyt prioritert på nettet til telenor. Fins andre oppratører. Velg en av de.
Hei Kristoffer, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at du opplever det slik. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vi har helt lik prioritet på nettet som Telenor. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Blei lurt inn i Phonect og vidare med over til Unifon. Dårleg respons på kundeservice og lang svartid, høge gebyr, 24.mnd bindingstid om du ikkje er obs, 3 mnd oppseiingsstid, dårleg app og mangelfulle tenester. Føyer meg inn i rekka av dei dårlege anmeldingane - Styr unna!
Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding. Vår kundeservice svarer deg som regel på under 30 sekunder, nummer 05015. Her kan du henvende deg om det er noe du trenger hjelp til, ønsker svar på eller om du har sendt inn en sak som haster. Mail blir besvart fortløpende. Vi og flere av våre kunder er veldig fornøyde med våre apper, både Min Unifon og Bedriftsnett. Har du innspill til forbedring på app eller tjenester, må du gjerne sende en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Pass dere for de!! Det er jo umulig å bli kvitt de. Selv om de forskuddsfakturerer flere måneder, så krever de pengene når du har gått ut av avtalen - og den ene vet ikke hva den andre gjør. Når jeg endelig fikk gjennomslag for at mitt oppsett var riktig og kreditnota ble utstedt, så flakset det inn purringer og inkassovarsel og bruddgebyr. Herregud - jeg møter de i Forliksrådet. MEN pass dere for de!!!
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at vi forhåndsfakturerer men ikke flere måneder. Dere vil i mai bli forhåndsfakturert for juni (i enkelte tilfeller for juli) for faste kostnader og bruk utenom faste avgifter for april. Jeg kjenner ikke til din sak i detaljer men send meg gjerne en mail til [email protected] oppgi gitt telefonnummer så ringer vi deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bruddgebyr på 3000,- 3 mnd. oppsigelse og autmatisk fornyelse på 2 år om ikke abonnetmentet er sagt opp innen fristen på 3 mnd. Betalte 1 dag over tiden og fikk gebyr på 300,-. Elendig kundeservice. Selgerne lurer deg trill rundt. Stoler ikke fem øre på de positive kommentarene som er her. De må være falske.... Jeg har aldri i mitt lange liv opplevt verre selskap.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer ikke at Unifon automatisk fornyer bindingstiden. Jeg kjenner til at andre leverandører gjør dette men det er ikke tilfelle hos Unifon Det er heller ikke riktig at vi legger til forsinkelsesgebyr en dag etter forfall. Vennlig hilsen Anita/Unifon