Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.4
1 189 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
1 189 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Dårlig
Unifon er rangert
#7 av 10 bedriftsoperatører
55%
Middels
55% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 189 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
580
81
22
34
472
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 189 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindlere hele gjengen.

Omtale av  Christina F

Svindel lang vei. Ble oppringt av en pågående selger som tilbød seg å kjøpe meg ut av bindingstid hos forrige operatør, noe som viste seg å ikke stemme. Deretter 3100,- i bruddgebyr pga 24 mnd bindingstid. Frekke folk som jobber i kundeservice. Tar flere dager før de svarer. Og gud forby at du faktisk har tekniske problemer med abonnementet ditt på kveldstid, da er kundeservice stengt, slik at du som bedrift ikke har mulighet til å ringe til dine egne kunder etc. I tillegg er jeg en måned fakturert for 39 gigabyte data, som er faktisk umulig, da jeg kun brukte telefonen 10 dager den måneden (pga oppdrag i utlandet) - altså fysisk tok ut simkortet etter 10 dager. Og de 10 dagene jeg hadde simkortet i telefonen, var jeg stort sett hjemme og tilkoblet wifi. Styr unna! Jeg har spredd ordet til min fagforening, anbefaler at alle gjør det samme. Har også rapportert firmaet til forbrukerrådet (som har en egen seksjon som jobber mot dette firmaet), samt gått sammen med flere andre "ofre" og tipset VG. VG forteller også at det er noen som er i gang med å lage dokumentar om svindelen de holder på med.

Svar fra Unifon
31.05.2024 15:02

Hei Christina, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er selvfølgelig veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Vi har en vakt telefon som er døgnåpen for drifts kritiske hendelser. Dette blir man informert om når man tar kontakt med oss via telefon. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av utkjøps prosessen med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

UNIFON og svindel

Omtale av  Morten

Fikk en pågående selger på tråden med tilbud om tre abonnementer på mobil. Fikk SMS hvor jeg skulle svare ja og sende i retur mens han var på tråden. Etter noen få måneder avsluttet jeg abonnementene på grunn av dårlige erfaringer med selskapet, og da fikk jeg regning på over 11.000 kr på grunn av oppsigelse av avtalene. Det viste seg at det er 24 måneders bindingstid, men det ble ikke nevnt av selger. Det var heller ikke mulig å lese avtalevilkårene mens jeg snakket med han, for som han sa "det tar for lang tid", men det var bare " noe standardgreier". UNIFON driver med svindel, så styr unna!!

Svar fra Unifon
31.05.2024 09:11

Hei Morten, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

100% svindle ikke anbefales

Omtale av  Siavash

En fyr ringte meg som presenterte seg som han ringe fra Telenor. Han lurte på hvor mye internett jeg får med min pakke som var på 8GB. Han sa jeg kan få 12GB på samme pris, Jeg sa ok da han sendte meg en melding og jeg måte skrive ok i return jeg gjorte og gikk noen måned jeg byttet abonnementet til ICE, Jeg fikk 3000kr faktura fra Unifon for bruddgebyr som selgeren har ikke sa noe om.

Svar fra Unifon
23.05.2024 15:38

Hei Siavash, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Utmerket

Omtale av  Silje

God oppfølging, og veldig god service. Alltid behjelpelige.

Svar fra Unifon
23.05.2024 15:32

Hei Silje, Tusen takk for så fine ord! Det er så koselig å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Jeg håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde hos oss i flere år fremover! Ønsker deg en flott dag videre. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Ren skjær svindel...

Omtale av  Roy

Ren svindel. Ble aldri informert om brudd-gebyr, etter 3 forsøk på porteringer hvor de aldri klarte å sende ut sim-kort ga jeg opp og ba dem kansellere porteringen. Fikk da beskjed om at det kunne de gjøre, så lenge jeg betalte 3000kr i brudd-gebyr. Heldigvis har all kommunikasjon skjedd per e-post og det er veldig lett å bevise at de aldri har gitt noen informasjon om et slikt gebyr. Antar neste skritt er forbrukerombud/brukerklagenemd og oversende informasjon til VG...

Svar fra Unifon
22.05.2024 10:11

Hei Roy, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med ønske om en fortsatt fin dag😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Et godt valg for bedriften.

Omtale av  Camilla

God service, og rask hjelp. Veldig fornøyd med sentralbordløsningen. Bra priser er et pluss og god dekning.

Svar fra Unifon
16.05.2024 12:00

Hei Camilla, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du er fornøyd med produktet vårt, og at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med kundesenteret vårt 😊  Det er også veldig motiverende for oss som jobber her når vi får så fine tilbakemeldinger. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe i fremtiden! Ønsker deg en god 17.mai🥳 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tilbyr en vennlig og profesjonell kundeservice som alltid gjør det lille ekstra og med et smil.

Omtale av  Arve P

Vår daglige leder pendler mellom Norge og England og tilbringer mer enn halvparten av tiden utenfor Norge. Vi er derfor opptatt av å ha et abbonement som fungerer sømløst slik at våre samarbeidspartnere kan nå oss uansett hvor vi befinner oss. Unifon's kundeservice stiller alltid opp og bistår oss slik at vi kan utnytte de tjenestene vi trenger gjennom vårt abonnement.

Svar fra Unifon
14.05.2024 09:27

Hei Arve, Dette var en skikkelig hyggelig omtale å lese! Tusen takk for en så flott tilbakemelding. Det er så godt å høre at dere har hatt så fine opplevelser når dere har tatt kontakt med kundesenteret vårt, og at dere er fornøyd med produktet vårt 😊  Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe i fremtiden! Vi håper dere fortsetter å være like fornøyde i flere år fremover 😊  Ønsker dere en flott dag videre! Med vewnnlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 189 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR