⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 318 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 318 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 322 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
700
91
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 322 verifiserte omtaler på Bytt.no

har dere lansert esim?

Omtale av  Kris

hei! jeg har pga jobbsituasjon behov for å bruke en dual sim løsning med mitt private abonnement. jeg leste på et spm fra ett år siden at esim skulle lanseres i september og jeg kan ikke finne opplysninger om noe slikt. kan jeg få en ryddig oppklaring med håndfaste tidsfrister?

Svar fra Unifon
10.01.2022 08:32

Hei Kris, Ja, vi har eSIM tilgjengelig for våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss direkte på epost: [email protected] eller ring vårt kundesenter på nummer 05015. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uforutsette utgifter!!

Omtale av  Ida

Hadde phonect først og så gikk abbonementet over til unifon - Ikke benytt dette dersom du bruker mobilen privat! De tar betalt for MMS, og det er 3 mnd oppsigelsestid som de ikke informerer muntlig om ved avtaleinngåelse.

Systematisk svindel

Omtale av  Mari M

Overivrig telefonselger, har lurt min eldre nabo til å motta en telefon som var ubrukelig og sammen med et abonnement, hun aldri har kunnet benytte. Ved oppsigelse aksepterer de ikke oppsigelsen og fortsetter å sende krav på et ikke brukbart abonnement. Mailer er sendt og selv når de får kopi av mailer, med Unifons svar sier de at de ikke har fått oppsigelse. Nye fakturaer strømmer på inkludert inkassovarsler. Det Unifon kan gjøre er å sende kreditnota, Unifon kan få oversikt over mailer mottatt og sendt. Unifon kan begynne å respektere kunder de har lurt, selv om de er gamle.

Meget fornøyd

Omtale av  Håkon K

Kundeservicen er veldig bra og med svært god dekning. Absolutt å anbefale.

Svar fra Unifon
16.12.2021 12:16

Hei Håkon, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Dyrt og kravstort av Unifon

Omtale av  Ivar Ø

Har vert en fornøyd kunde i mange år. Men ønsket å bytte leverandør. Jeg har 4 abonnemang a kr 225 De tar betalt for 3mnd etter du har sagt opp. Dete er helt på T......... Da jeg må betale for 3mnd uten at jeg får brukt dett. Jeg Kommer ikke til å anbefale dette selskapet til andre. Mvh Ivar Ø.

Svar fra Unifon
13.12.2021 11:41

Hei Ivar, Det var dumt å høre at din opplevelse ga deg ett negativt inntrykk. Når det kommer til oppsigelsestid står gjeldende regler i våre vilkår. 19.1. Kundens oppsigelse eller heving Dersom annet ikke fremgår av særskilte vilkår mellom partene, kan Kunden si opp avtaleforholdet med tre måneders skriftlig varsel til Unifon. Oppsigelsesfristen regnes fra første dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen. Du finner alltid gjeldene vilkår tilgjengelig på Unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget fornøyd med kundeservice

Omtale av  Emil

Vil bare skryte av kundeservicen, alltid åpent og tilgjengelig samtidig som de er hyggelige!

Svar fra Unifon
13.12.2021 11:43

Hei Emil, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Totalt useriøse

Omtale av  Thomas

Dette selskapet behersker ikke normal forretningsdrift. De stenger av abonnement uten forvarsel, og krever 300 - 400 kroner i forsinkelsesgebyr ved for sen betaling av faktura. Styr unna!!

Svar fra Unifon
13.12.2021 11:46

Hei Thomas, Før et nummer blir sperret grunnet manglende betaling følger det alltid med varsling i forkant. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men du må gjerne sende en epost direkte til [email protected] for en gjennomgang. Fint om du får med nummer eller kundenummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 1 322 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR