Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Raskt svar på telefonen og god hjelp fra dyktig supporter.
Tusen takk for kjempefin kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt i dag av et telefonnummer Presenterte seg som et underselskap av Telenor (med en lang og tullete forklaring om at Telenor var saksøkt for milliarder og derfor ikke kunne ring selv). Tilbød meg å gå ned i pris fra 399 til 249. Den eneste forskjellen var at det ville stå Unifon på toppen av fakturaen i stedet for Telenor. Hele presentasjonen oste løgn og fanteri, så null napp hos meg! Men jeg blir mektig provosert over slikt! 😡
Hei, Gjertrud Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Fikk veldig god hjelp fra kundeservice som hjalp meg fort og greit med å finne frem PIN koden min
Hei, Nora Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Vår bedrift har god opplevelse med Unifon som leverandør til oss. De har vært tilgjengelige på telefon, og mail når vi har opplevd utfordringer, og har løst det på eksemplarisk vis. Løsningene med sentralbord fungere også utmerket for oss.
Hei, Finn Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk svar med en gang og hjelp til det jeg trengte! Veldig nøgd!
Hei, Tonje – og tusen takk for din hyggelige kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder. Derfor at har vi satt oss som mål å bli best i klassen på kundeservice. Et av tiltakene er rask kundeservice – uten kø eller talemaskiner. Hos oss skal du får sva innen 30 sekunder på vår telefon 05015 og på under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS
Fantastisk kundeservice og kort svartid. Veldig hyggelig dame som virket veldig profesjonell!
Hei, Martin Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Useriøst firma som pusher diverse abonnement og tar ikke et nei for et ei, useriøse selgere som virker som de lever kun av provisjon å ikke noe annet. Ringer mange ganger etter å ha fått ei nei å gir seg ikke, ringer også fra andre nummer for å få kontakt med deg hvis du velger å ignorere samtalen fra de. Styr unna, velg en mer seriøs aktør.
Hei, Stig Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS